niet stilstaan op de terugweg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

niet stilstaan op de terugweg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 20:20

hoi, ik rijd vaak op het voormalige paard van mijn zus, alleen wil hunther nooit op de terugweg stil staan. Dan gaat hij naar achter springen en rennen en trekken. Gister heb ik hem een mep gegeven maar toen ging hij horizon taal staan. Het is ook echt wel gevaarlijk. Want het is een groot paard (1.65) en ik 1.60 maar voor stoplichten doet hij het ook. Wat doen jullie hieraan. Op de heenweg vind hij het niet erg om stil te staan. Dus het is gewoon een drammer. Maar wat doe je eraan.

Alexandra


Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 15:02

Locanda schreef:
af en toe standaard een paar tellen stilzetten, gewoon in de training, maar ook gedurende de hele buitenrit. Doet ie dit braaf beloon hem dan, evt met een snoepje af en toe. staat hij dan niet stil..


dat deed ik, maar toen ging hij rechtop staan!


Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 15:04

guanacotje schreef:
dat je paard horizontaal staat vind ik redelijk normaal eerlijk gezegt,ik zou me eerder zorgen maken als dit niet zo is Haha!
Je hebt wel niks aan m'n reactie,maar ik kon het echt niet laten Schijnheilig

maar wat moest ik dan doen, aan dat achteruit springen Verward

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 18:31

NienkeBL schreef:
Rijden jullie altijd alleen buiten? Het komt natuurlijk omdat hij graag terug naar huis wil. Maargoed, dat is nog geen reden om niet te luisteren! Wat ik vaak doe, in plaats van kwaad worden, is haar op de volte zetten tot ze weer is afgekoelt. Heeft ook als gevolg dat je even weer op de 'heenweg' bent. Maarja, daar moet je natuurlijk wel de ruimte voor hebben!



Ik heb opzich de ruimte, maar hij rent zich al helemaal kapot in het park waar ik dan geweest ben. Hij rent zichzelf makkelijk dood. IK geef hem niet altijd na het rijden eten nee en rij ook niet in de bak met hem. Dan issie gewoon klaar

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 10:24

miepmiep schreef:
even tussendoor:
Ik denk dat je horizontaal en verticaal door elkaar haalt. Knipoog
Horizontaal is plat (denk aan de horizon!) en verticaal is rechtop.
Als je paard dus horizontaal staat, dan staat hij dus normaal, als hij verticaal staat staat hij dus rechtop, oftewel, hij steigert. Ik denk dat je dat bedoelde?

ik heel dom!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mce en 9 bezoekers