met een gogue rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

cream_1986
Berichten: 706
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:21

Het probleem van een gogue is, dat je zijn hoofd echt vast zet. Met longeren enzo moet dat geen probleem zijn, maar rijden ermee ben ik geen voorstander van. Waarom niet? Je bent namelijk een beetje link bezig, want als hij schrikt en zijn hoofd zit vast en hij kan niet om zich heen kijken wat het nou was, raakt hij alleen maar meer in paniek waardoor je in vervelende situaties kan belanden. Daarom zou er dus eigenlijk niet mee gereden moeten worden.
Maar waarom probeer je geen Thiedemanteugel, een martingaal of zoals je al zei, die bijzetteugel(s)? Ik denk dat die veel beter zouden werken in jou geval.

Ik hoop dat je wat aan mijn response hebt! Lachen


cream_1986
Berichten: 706
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 16:24

Ooooowww! Haha! zeg dat dan! Knipoog Neej, maar sommige mensen doen hem echt zó strak dat de echt geen kan meer op kunnen, en dan is het natuurlijk wel gevaarlijk. Ik gebruik geen gogue, omdat mijn verzorgpaard dat niet nodig heeft. Hij kan mooi aan de teugel lopen als ik tijdens het rijden goed zit, en we lekker ontspannen zijn. Dus wij hebben hem niet nodig, maar bij anderen kan het idd helpen. Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers

cron