met een gogue rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:38

Ik denk idd dat je instructrice dat het beste in kan schatten

Zelf longeer ik elke keer voor het rijden even 10 minuutjes met gogue, daarna stap ik er zonder hulpteugels op. Werkt super OK dan!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 16:12

@cream_1986, ik weet niet hoe strak jij de gogue doorgaans zet? Ik longeer veel met gogue, en heb deze pas ook een keer omgelaten met het buitenrijden. Ik heb de gogue echter zo los, dat ik haar niet in een houding dwing, ze heeft de ruimte om haar hoofd omhoog te doen om om zich heen te kijken, alleen net niet zoveel dat ze de mogelijkheid heeft om haar nek erop te zetten Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:02

Ik weet dat sommigen dat doen, maar daar is imo een gogue niet voor bedoeld. Als je een paard echt vast wilt zetten zijn er wel andere methodes, een gogue gebruik ik iig om mijn paard te leren de ontspanning op te zoeken en haar rug te gebruiken.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers