te sterk, hulpmiddel daarvoor gezocht

Moderators: SayaJones, Apple, Agossie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 21:52

Mijn pony had er vroeger ook een handje van (was een gebrek aan vertrouwen dus een ander probleem) op het moment dat ik echter het gevoel had dat hij echt een loopje met me nam en de mogelijkheid was er gooide ik de teugels los en ging hij maar. Maar dan wel tot ik zei dat we gingen stoppen! De los was er snel af, als het mag is het namelijk helemaal niet leuk meer.
Ook heb ik gemerkt dat je heel veel op kan lossen door zelf rustig te blijven. Vroeger wilde ik zelf nog wel eens verkrampen doordat ik de controle kwijt was. Nu ga ik zonder zadel naar buiten, voel me super relaxed en hij is ook super relaxed!
Bij mij heeft goed naar mezelf kijken in ieder geval erg geholpen, dus ik zou zeggen, ieder heeft zijn eigen manier maar lees in ieder geval de tips die je gegeven worden, doe ermee wat je ermee wil doen maar gooi ze niet gelijk overboord.

http://www.hestarmoves.nl - bewegingstherapie voor paarden
Gediplomeerd MHC Paarden bewegingstherapeut
*Jaguar* *Bjarni, klein paard met een groot hart, rust zacht!*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie