paard meer laten 'springen' in de galop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Sonja15
Berichten: 89
Geregistreerd: 09-10-08
Woonplaats: Friesland

Re: paard meer laten 'springen' in de galop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 19:40

bij mij werkt dat helaas dus niet :S
ik rijdt al 4 jaar een dravertje...
ze heeft 10 jaar op de drafbaan gelopen...en is als het ware gewoon "bang" om te galopperen.
rechterhand galoppeerd ze nu eindelijk goed ( met sprong en achterhand er mooi onder ect ) maar dat kwam niet omdat ik meer ging verzamelen.
ik deed het met veel belonen..
maar nu linksom...dat gaat helaas niet zo makkelijk. 1 van mijn intrecteurs zij: "Je laat haar altijd aan de teugel lopen, dit kan haar belemeren goed te galoppeeren, omdat ze niet goed snapt wat je wilt..je houdt haar namelijk tegen maar rijdt haar ook vooruit, probeer eerst wat meer naar voren te rijden in galop voordat je aan de teugel gaat galoppeeren."
dit heb ik geprobeert...maar het helpt niets. het klinkt raar maar op de voorhand galopeerd ze wel..maar met de achterhand draaft ze nog :S
het zit heel raar...
wat moet ik nou doen?

Orika,,Ily <3 "Never let the fear of striking out keep you from playing the game"


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers