Hoe DURVEN rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:09

Goh wat herken ik verschrikkelijk veel in jou verhaal Siko Bloos
Ik heb dus precies hetzelfde en ben er nu hard mee aan het werk, sinds ik zwanger was heb ik dus niet meer gereden en toen de kleine er was bleef ik maar uitstellen.......totdat het moment daar kwam dat ik er weer op moest.

Nou ik zal je vertellen dat ik de bibbers in de knieen had.......(Oliva is zo ernorm voorwaarts dat ze altijd als een dolle met me door de bak gaat.......niet eng....maar wel als ik erop ging zitten en dan maar denken......"stel dat we onderuit glijden" en al dat soort enge dingen haalden ik me in mijn hoofd.
Ik werd dus steeds angstiger en durfde op een gegeven moment alleen nog maar te stappen Bloos

Nu heb ik sinds 2 weken heel goed les......zij geeft me ontzettend veel vertrouwen ......we zijn opnieuw bij de basis begonnen......
Ze gaat zover als ik durf maar niks overhaast........de eerste les ging ik dus echt plat door de bocht naar de andere kant van de bak........."ik kon wel huilen' , maar ik moest weer terug komen en op dezelfde plek weer aandraven.......en zo zijn we stapje bij stapje weer verder gegaan.....
Oliva neemt dus ook echt een loopje met me, ze voelt dat ik angstig ben en gewoon te lief.......
Ik zal je vertellen dat ik met een paar aanwijzingen en de goede manier van lesgeven nu al veel verder ben dan dat ik ooit had durven dromen!!!!

Ik heb de eerste les alleen maar op de volte gereden en nu sinds gisteren kan ik de lange zijden pakken ......en het belangrijkste is nu dat ik haar aan durf te pakken en dat is iets wat Oliva niet van mij kende.......
Ik voel gewoon aan haar dat ze enorm van me schrikt als ik heeeeel boos op haar word.

Wij zijn er ook nog lang niet maar ik weet nu wel dat we op de goede weg zijn.......en ik hoop voor jou dat je ook net als ik iemand vind die jou je zelfvertrouwen kan terug geven OK dan!

Heel veel succes.


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 08:59

Hartstikke goed, het begin is er in ieder geval.
Langzaam je vertrouwen weer opbouwen en zo word je steeds een beetje zekerder van jezelf.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 22:43

Jeetje zeg dat is schrikken, heel veel sterkte de komende dagen en hopelijk word ze snel weer helemaal beter!!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 10:49

Fijn dat het weer de goede kant op gaat.
Kan je straks weer met frisse moed gaan beginnen Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers