Tong naar buiten!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
suppie
Berichten: 406
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: Almere

Tong naar buiten!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 16:23

Hoi,

Sinds vorge week staakt mijn pony haar tong naar buiten. Ze heeft wel een sperriem om en zit redelijk strak. Zodra ze haar tong naar buiten doet en ik vraag naar ontspanning en om haar hoft naar beneden te doe gaat ze er tegen in. Het kan niet aan haar mond liggen want ze is net 1,5 maand geleden naar de tandarts geweest.

Ik hoop dat iemand iets weet.

xxx Suppie

Connie, Suppie & Tjippy.


suppie
Berichten: 406
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 19:46

Hoi,

Ze doet het eidenlijk allen als ik ook maar een klijn beetje iets van haar vraag, Verder ben ik eigenlijk helemaal niet zo met mijn handen bezig en sperriem er af halen werkt helemaal niet. Aan de longe heb ik haar al een tijdje niet met bijzet gehad en met buiten rijden doet ze het ook niet. Met haar mond is zoiezo niks aan de hand en andere bitjes heb ik ook al geprobeerd. Als ik haar laat lopen zoals zij dat wil is er niks aan de hand maar als je iets anders wil word ze dwars en gaat ze dit soort dingen doen als ze dit niet doet gaat ze racen last van haar rug zou kunnen maar is een hele kleine kans want met poetsen opzadelen enzo heeft ze nergens last van. EN TROUWENS KATLEENTJE ZE DOET HAAR TONG NIET OVER HET BIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat jullie zo wat meer info hebben ik zelf heb echt alles geprobeert zoals: ander bit,zonder sperriem,werk afwisselen,aan een halster laten rennen echt alles. Trouwens ik vraag ook geen ontspanning maar op het moment dat ik in gallop wil word ze gespannen en gaat haar hoofd in de lucht en je kan er niks meer aan doen.

Connie, Suppie & Tjippy.


suppie
Berichten: 406
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 10:28

Hoi,

Het is niet echt een heethoofdje maar toen ik haar net had kon ze niet eens stappen,stilstaan,en als ik in galop was en 3 rondjes had gereden was de rest nog maar met het eerste rondje bezig. Maar nu doet ze alles en gallopeerd normaal alleen die tong. Ze doet het sinds kort en ik weet niet waar het door komt.

xxx Suppie

Connie, Suppie & Tjippy.

suppie
Berichten: 406
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 11:57

Hoi,

Ik heb een hele tijd geen les gehad vanwege dat we in onze bak niet konde rijden nu hebben we een nieuwe rijbaan die super te rijden is alleen kwa lessen enzo kom ik niet echt verder. Dus heb ik al een tijdje geen les gehad ik heb iemand op het oog die mij les zou kunnen geven en die zie ik vandaag dus ga ik het vragen. Verder heb ik nog nooit zonder neusriem gereden maar wel zonder sperriem maar zodra ik dat doe word het erger dus ik dacht ik kan het beter met iemand oplossen waar ik les van krijg dan het helemaal in mijn eentje te toen voordat ik iets fout doe. Dus als het goed is heb ik binnen kort weer les en hoop ik dat het steeds weer beter gaat verder zijn tips altyd welkom. Ik ga wel ff proberen zonder neusriem te rijden.
Bedankt voor het advies!!!

xxx Suppie

Connie, Suppie & Tjippy.

suppie
Berichten: 406
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 16:12

Hoi,

Ik heb vandaag geprobeerd om zonder neusriem te rijden maar aangezien een knie blessure kon ik niet lang en heb alleen gestapt en gedraaft. Ze was wel heeeeeeeeeeeeeeeel ontspannen maard deed nog af ebn toe haar tong naar buiten kan het zijn dat dat een tijdje duurt of was dit gewwon geen optie?

xxx suppie

Connie, Suppie & Tjippy.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers