Welk bit?

Moderators: SayaJones, Apple, Agossie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:27

Fierolover schreef:
dankje wel! ik bedoelde niet dat je nix over bitten weet, maar ik wilde het even bij het onderwerp houde snapje? Haha!

Eh, deed ze ook. En mijn paard gaat ook gruwelijk uit zijn plaat als ie een hindernis ziet, maar je kan daar ook anders mee omgaan. Ten eerste vind je paard het dus leuk om te springen, dat is al een + punt! Ten tweede kan je dat rennerige ook oplossen door elke keer als je paard een sprint trekt hem op een kleine volte te trekken en op het moment dat hij toegeeft en rustiger wordt de volte weer openen. Dit kan je net zo lang herhalen tot hij doorheeft dat hij de hindernis pas over mag als ie zich een beetje gedraagt. Dat kwartje valt echt wel. De volgende keer zal ie het weer proberen, maar het wordt steeds minder.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:44

En vergeet niet dat een normaal heel braaf paard ook maar een paard is. Knipoog Die vindt soms ook dingen leuk en wil in zijn enthousiasme gewoon vreselijk graag die hindernis over.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:19

runningkawa schreef:
:oo Bloos

Hihi, veer in je, eh, niets hoor..... Schijnheilig Haha.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie