erg druk en irritant

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

erg druk en irritant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 18:59

Hoi, Ik heb een beetj een probleem. Ik ging gisteren weer eens rijden, na 1 dagje rust omdat ze zondag een beetje in een dipje zat. Ik eerst longeren zoals normaal op beide handen stap draf en galop. Nou ik erop. Ze doet wel wat ik zeg maar in draf kon ze alleen racen en ze wou steeds overspringen in galop. Op een gegeven moment heb ik haar zelf ik galop gezet, toen weer draf, allemaal gerace... Ze wou gewoon niet rustig draven. in stap en draf loopt ze gewoon nageeflijk maar ze verzameld zichzelf gewoon niet. Ze is 5 jaar en zwanger (maar energie voor 10). Hebben jullie nog tips?



Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 22:28

Ik rijdt eigenlijk alleen maar volte's en heb alle geduld van de wereld met haar en wordt nooit boos omdat ik daar niets mee opschiet. De eigenaar heeft zelf 40 jaar les gegeven dus dat zit wel goed. En daar staat het paard dus ook. Maar na het rijden als ze op stal staat kan ik me soms behoorlijk ergeren! De ene keer is ze een schat en de andere keer is het 1 bonk dynamiet!

Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 19:24

Ze is nou 9 maanden drachtig. Ik heb heel veel aan jullie berichtjes maar kan het er nog niet echt in vinden. Ze is normaal ook al zo en ze loopt loopt de juiste tijd al extra naar beneden en heb niet het gevoel alsof ze ervoor wegrend. Maar dat kan ik natuurlijk ook fout hebben. Ik rijd haar niet iedere dag dus morgen zal ik wel kijken hoe het gaat en zal ik het hier ook even neerzetten!

Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 21:30

Die eigenaar is zelf instructeur (al 40 jaar) maar alles wat hij zegt probeer ik ook en het helpt ook wel, maar het gaat nog steeds net niet "normaal" genoeg. Niet dat alles nu perfect moet, maar ik heb graag dat ze wat meer rekening houd met mij kwa tempo en alles. Ze loopt de gangen die ik wil maar dan 2 versnellingen te hard. Je hoort wel hoe het morgen ging!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, Googlebot en 48 bezoekers