Gevolgen van 'opgeven' dressuur

Moderators: SayaJones, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 19:12

ik snap het wel een btje, ik reed met mijn E-pony uiteindelijk M1, pony liep altijd heel erg diep en op de voorhand, ik heb het er wel uitgekregen, ook al duurde het lang(4 jaar) maar na 4 jaar zijn we uiteindelijk wel M1 geworden. ik vind dressuur niet echt leuk, en al helemaal niet als het niet wil, maar geef niet op! je hebt het gewoon nodig! ik ben een half jaar geleden gestopt met dressuurwedstrijden, maar ben gewoon lekker door gegaan met lessen en thuis dressuur ik ook lekker, daarnaast spring ik nog wel wedstrijden(Z)
de wedstrijden leverde toch wel eens stress op, want de problemen die naar boven kwamen, kwamen ook echt bij mij vandaan, terwijl ik donders goed doorhad wat ik fout deed, maar probeer dat maar eens recht te krijgen. en ik ben eigenlijk wel blij dat ik ben gestopt met de wedstrijden, hij loopt thuis altijd erg lekker...dat kon ik noi niet op de wedstrijd zeggen...
maar het is wel belangrijk dat je door gaat....

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie