Gevolgen van 'opgeven' dressuur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heureka

Berichten: 416
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:58

Citaat:
Ik ben vandaag bij een veearts geweest in Someren met een ander paard en heb hem om advies gevraagd. Hij dacht ook wel dat het aan mijn (gebrek aan) ervaring ligt maar wilde hem wel graag nakijken. Ik moet even wachten tot hun nieuwe buitenbak klaar is over een week of 4. Hij gaf aan dat als het aan mij (of aan de combinatie ligt) dat het misschien een idee was om hem bij een professional neer te zetten en die te laten bepalen of er wat mee te doen valt, zo ja dan mag deze man het mij ook leren (Hij kende wel een goede).


Ben je bij Enzering geweest? de kliniek in Someren is errug goed. Ik ben ondertussen zover dat alles wat hij/zij zegt/zeggen ik heel snel aanneem. Daar in Someren zijn ze erg goed bezig en ik kan alleen maar zeggen, goed dat je dààr om advies hebt gevraagd, dan krijg je nml. ook een zinnig antwoord. Je moet er wel een stukje voor rijden... maar goed dat is het wel waard.

Daarnaast ben ik het eens met de anderen. Maar wat wil je zelf met je paard. Het feit dat je zoveel geld en tijd stopt in die dressuurlessen toont aan dat je er wel wat mee wil. Je moet alleen wel eerlijk blijven tegenover het paard. Je zegt dat je nog 'maar' 4 jaar rijdt, en dat je nog lang niet alles goed doet (knap, ben blij dat mensen dat ook toe durven geven). En dan mag je ook echt niet boos worden op je paard als ie zwaar op de hand wordt en op de voorhand loopt want ergens doe je iets niet goed. Het kan allicht geen kwaad om eens een andere instructeur te proberen of een andere tip; rij eens mee in een clinic! Dat is erg leerzaam en dan kan je eens proberen of het werkt als er eens iemand naar kijkt die jullie niet kent...

succes Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers