Gevolgen van 'opgeven' dressuur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:44

Ik zou me eerder eens gaan afvragen of jullie wel de ideale combi zijn zoals het bij mij overkomt loopt hij gewoon over je heen en heb je niets te vertellen. Geen fijne sitautie. Vooral om hij al het nodige heeft gedaan en dat het je niet lukt. Stoppen met dressuren is nooit slim je hebt het nu eenmaal nodig voor je basis zowel voor het springen als endurance.

Ik heb sinds een tijdje een andere instucteur die een totaal andere benadering heeft en kan zeggen dat ik weer wat lol ga krijgen in dressuren. Zowel leys als ik hebben er nooit lol in gehad. Niets moet zolang hij maar blijft lopen. Zij sluit qua ideeen ook veel meer aan bij mijn springinstructeur. Ze komt ook iedere keer met aparte oefeningen om hem attent en fris tussen de oren te houden. Misschien een idee een andere instructeur te proberen met een andere benadering (misschien meer naar het springen).

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:46

Arno24 schreef:
En Lielle, Henk is zowel dressuur- als springinstructeur en een verrekte goede ook Haha!


Kan wel een topinstructeur zijn maar als het niet klikt houd het toch echt op. De benadering van een instructeur naar de ruiter en paard zegt een hoop. Vaak wordt het onder druk lesgegeven en soms werkt dat maar soms ook helemaal NIET.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: evelien1000 en 10 bezoekers