wat vinden jullie hier van....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-01 09:29

van mijn instructeur moet ik als ik door de bochten ga, binnen hand omhoog en boven je knie doen. Maar is dat wel goed? gaan ze niet ongelooflijk uitzwaaien met de achterhand?
En een andere instructrice vertelde mij weer eens wat nieuws. bij het wijken voor de kuit, binnen been OP de singel. Ik snap het allemaal niet meer. *zucht* Verdrietig


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-01 09:45

Raldi heeft veel moeilijk heden bij het buigen, vooral door haar hele lichaam. daarom moet ik dat zo doen. omdat raldi hartstikke slecht voor het been is, is die buitenbeen erbij, echt een ramp!
DIe buitenbeen op de singel is nieuw voor mij. Ja, ik dacht altijd al, dat het me verkeerd aangeleerd is.


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-01 21:31

binnen hand van de hals, omhoog, en boven je knie. een paard dat moeilijk buigt in de hals, is dit een truckje voor. natuurlijk wel ophoudingen blijven makken, en NIET aan sjorren. binnen been gewoon op de singel, en buitenbeen achter. je buitenheup naar voren drukken en natuurlijk kijken waar je naar toe gaat.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-01 11:08

nee, ik heb les van Eltjo Kamminga. hij is een parcourbouwer in de prov. groningen. misschien wel 1 van de bekendsten hier. Ik ben best tevreden over hem! hij kan naast dressuur dus ook keigoed springles geven!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers