bij ons op stal heerst een echte slofcultuur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 12:40

Hoi April,

Waarom einde discussie? Iedereen mag hier toch dicusseren over het onderwerp: Slof. En het lijkt wel of jij je op de een of andere manier aangevallen voelt. ik ben het helemaal met Dees eens. Dees probeerde dat meisje te helpen en dan hangt er ineens een slof om terwijl dit meisje er niet mee om kan gaan. En ja als dat meisje niet haar paard aan de teugel kan rijden zonder slof dan moet ze hem eerst eens voorwaarts rijden en vanuit dat voorwaartse aan de teugel rijden, want hij loopt wel simpel aan de teugel wat ik uit het stukje van Dees begrijp. En slof is een hulpmiddel voor als je paard een keertje in verzet komt ofzo maar niet om hem constant mee aan de teugel te rijden, want ik rijd zelf mijn jonge paard ook af en toe met slof maar niet om hem aan de teugel te rijden maar om hem er iets beter door heen te houden als ik hem iets nieuws wil leren zoals travers etc.. En dan gebruik ik hem nog bijna niet maar als hij dan een keer in verzet dreigt te komen dan kan ik de slof alsnog iets oppakken. Maar je rijdt het beste met slof als je hem niet gebruikt!!!!!
En Dees zeg tegen dat meisje dat ze zelf moet weten wat ze met dat paard doet maar dat ze hem op deze manier wel verpest. En dat jij het alleen maar goed bedoelde en dat ze maar moet kijken wat ze met jou 'goedbedoelde raad' doet.
En als ik zoiets zie zeg ik er ook wat van hoor, je helpt zo iemand door te zeggen wat jij er van vind ook al vragen ze er niet om. Als je erop zit voelt het anders dan dat het oogt.
Maar dat meisje moet eerst leren :

VOORWAARTS (EN DAN), NEERWAARTS.

En Dees als jij het nodig vindt mag jij je mening geven als je het alleen maar goed bedoelt. Het is tenslotte een vrij land!!

suc6

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 13:00

ja Dees,

Maar dat zegt al genoeg over de persoon in kwestie als die zich aangevallen voelde. jij hielp voor die 'slofperiode' toch ook al? En toen nam ze toch ook jou raad aan? En als je nu een keer 'negatieve kritiek' hebt is het niet goed. Beetje krom ofniet? je hoeft je echt niet schuldig te voelen want je zei het niet echt als buitenstaander want je hielp haar eerst ook dus toen vertrouwde ze ook op jou advies dus dan mag je nu toch ook wel iets zeggen??

_________________


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens 1 op 2001-04-05 14:05 ]</font>

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 09:37

Nou Dees, ik denk dat het de beste/veiligste manier is om er even een slof om tedoen zodat hij niet als een achterlijke ervan door kan gaan. Kwijl Kwijl

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 5 bezoekers