druk tijdens de buitenrit

Moderators: SayaJones, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 18:58

Gaat diegene ernaast dan ook meerennen tijdens de draf en galop ,
want dat is dus juist wanneer het fout gaat *LOL* .

Als het puur een kwestie is van de terugweg , dan is het gewoon enthousiasme "jaaa we gaan weer naar huis!" .

Dat kun je idd voorkomen door als je richting huis gaat niet meteen met eten weg te zetten. Dus thuis nog even aan het werk zetten , of doorrijden ipv het erf opgaan.

Laat ze maar leren dat huiswaarts niet "klaar!" betekend Lachen .

Is het sowieso erg loperigheid , kijk dan eens kritisch naar het voer en de overige omstandigheden. Loop het beestje veel op de wei , krijgt hij genoeg beweging ?

Bij Rena scheelt het een berg als ze een paar dagen niks anders doet dan gewoon op de wei , dan springt ze boven m'n kop uit Haha!

Rijd ik haar vrijwel om de dag dan is er weinig aan de hand.
Voorheen moest ze echt elke dag aan het werk anders was het fout

Gewoon ontspannen en resoluut blijven , wel gezellig.
In de gang die jij wil en een ontspannen tempo.

Blijven corrigeren is het enige wat je kunt doen , consequent zijn dat jij bepaald hoe & wat. Die van mij is ook erg loperig , maar als ik maar consequent en eerlijk blijf dan legt ze zich er wel bij neer Lachen .

PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO.
Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER* Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK
KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm, Biothane teugels in allerlei kleuren. *\o/* Klik hier

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie