Discussie wedstrijd niveau of niveau van rijden...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 22:16

Ben het helemaal met je eens Joyce B.

Ik moet er altijd wel om lachen: kleine kinderen die zeggen dat ze kunnen rijden of manegekids die zeggen dat ze op M nivo rijden. Laat ze maar eens op een echt paard een M proef rondhobbelen. Ik zeg zelf altijd dat ik nog nix ben omdat ik nog nooit officeel gestart ben.


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 13:26

Citaat:
Op 2001-10-16 00:46, schreef Zep:

Haal de Z een beetje van die wolk af, ga serieus paardrijden en moet jij eens opletten waar je uitkomt.



Helemaal mee eens. Door concequent rijden en hard trainen kom je een heel eind!

Mytens, ik krijg zo nu en dan ook een opmerking van mensen dat ik wel heel aardig rijd of of ik een paard voor hun wil rijden. maar ik ben echt niet goed hoor! NOg lang niet!


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 15:05

Citaat:
Op 2001-10-16 13:48, schreef Mytens:
maar dan ben je wel op de goede weg Steef. Ik vind mezelf pas goed rijden als ik een olympische plak op zak heb. Leuk streven toch? Haha!
ik heb bij de pony's ook met verschillende ponys Z/ZZ gesprongen en dr. gereden en bij de paarden heb ik ook veel jonge paarden gereden op wedstrijden.
maar pas als ik die olympische plak heb hoor je mij zeggen dat ik goed kan rijden Haha! Haha! Haha!



als je die plak hebt heb ik nog met je gechat Haha!
hahahaha. dat streven wil ik ook wel. Mij zul je NOOIT horen zeggen dat ik goed ben.. Zelfs al spring ik 160 parcoursen en rijd ik grand prix en rijd ik crossen zoals badminton uit!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers