Instructeur heeft altijd gelijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:55

stef schreef:
naar aanleiding van:
[RT] Twijfels over instructie

Volg jij klakkeloos je instructeur? Heeft jou instructeur altijd gelijk? Als jij met een blauw dekje rijdt, en je instructeur zegt dat het een rood dekje is, is het dan een rood dekje?

Ben benieuwd....


Ja hoor, als er tegen mij gezegd zou worden dat ze beter gaan lopen van 'n ander dekje zou ik dat doen al is dit 'n extreem voorbeeld. De enige manier om ergens te komen is om te blijven kijken en proberen te leren van andere mensen die beter zijn als jij. Ik probeer er altijd vanuit te gaan dat ik jong & dom ben en dat er 100.000 mensen op deze aardbol zijn die het beter weten en meer gezien hebben dan ik.


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:33

Misschien moet je naar hem toehinniken dat ie iets meer lengtebuiging moet nemen?

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:46

Lenn schreef:
Ik weet echt 100% zeker dat het daar om was echt echt echt!!!!!!! En mn zus was er ook bij en instructrice en hij gaf echt aan dat hij het niet begreep het was echt zo ik durf er mn leven voor op het spel te zetten! Grrr ik haat het als ik niet geloofd word Boos!

Van wie heb je les? Emiel Voest, die gezellig met je paard aan het roddelen was?

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:50

Pipo schreef:
Wel fijn voor Sinterklaas en de Kerstman dat er tenminste iemand nog in sprookjes gelooft.

Bart Smit is je dankbaar, Lenn. Heeft dit jaar 'n record-omzet Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:54

gijsenkim"]
[quote="runningkawa schreef:
Ik ben blij dat je zegt dat antwoord
Dat wil zeggen dat je de rest wel vind kloppen, dank U


ik heb jou nog nooit op onzin kunnen betrappen! Haha!
[/quote]
Pas adviseerde ze mij 'n slof met 'n stang eraan, maar toen had ze net 'n keer bij de instructeur van Lenn gelest Haha! . En als ie ging hinniken moest ik goed luisteren wat ie nou zei.. En als ik het niet snapte vragen of hij het wilde herhalen.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:03

Pipo, doe niet zo dom, als hij geen lengtebuiging wil nemen snap je zelf toch ook wel dat je moet luisteren naar zn gehinnik. Sjongejonge, had van jou meer IQ verwacht hoor Knipoog .

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:09

Ik wil je manager wel zijn hoor, 90 procent van de winst voor mij.....

Als je zo dom bent trap je hier ook nog wel in.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 0 bezoekers