Discussie wedstrijd niveau of niveau van rijden...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 14:00

Ik weet dat ik leuk kan rijden, en dat ik veel gevoel heb, en ook dat ik nog een lange weg te gaan heb.
Maar M-niveau haal ik wel. Het wisselt nog wel heel erg. Hij heeft hoefkatrol, en t is een bok, maar het ligt ook grotendeels aan mezelf. Al zegt mijn instructeur dat het soms ook wel heel erg aan mijn paard ligt (gister).
Ik ben bezig met allerlei oefeningen, en op dit moment zou ik mezelf geen M-niveau willen noemen, want hij kan niet eens normaal contra-galop (ligt aan beiden, dus dat doen we maar ff niet). Aan de andere kant werken we al hier en daar naar iets veel hogers toe.
Ik doe datgene met mijn paard waar ik denk aan toe te zijn, en als blijkt dat hij het aankan dan werken we dat uit. Maar als het niet gaat, dan zoek ik iets anders. En als iets geweldig gaat ga ik twijfelen aan wat ik zei, nu gaat het niet zo super (verschilt heel erg van dag tot dag), en dan denk ik: ik hoor geeneens in de B thuis. Maar de volgende dag doet hij iets supergeweldigs en heb ik t gevoel dat we Anky aan kunnen
Haha! maar goed, over het algemeen is het M-niveau, en af en toe pers ik er een leuk Z-oefeningetje uit!
Ik ben gewoon tevreden, en laat mij maar lekker in de waan dat we zó wereldkampioen zijn!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers