Verzamelen in de galop

Moderators: SayaJones, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 16:41

Citaat:
Op 2001-10-11 16:53, schreef #Ymke#:
Ik heb reuma in mijn handen en kan moeilijk mijn handen sluiten om de teugels. Als ik een slof erbij heb, gaat dat makkelijker omdat ik meer in mijn handen heb en zo makkelijker kan sluiten

Misschien moet je dan dikkere teugels kopen? Wat een onzin zeg dat je met een slof beter kunt rijden omdat je dan meer in je handen hebt! Is echt de belachelijkste reden die ik ooit gezien heb om met een slof te gaan rijden! Misselijk

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 16:56

Citaat:
Op 2001-10-11 17:48, schreef #Ymke#:
Dat is niet de reden dat ik met slof rij *zucht* ik word een beetje erg moe van deze discussie.
Ik heb reuma ja, en als je het zelf niet hebt kan je er niet over oordelen. Ik heb vrij dikke teugels, maar het helpt niet. Ik rij wel eens met slof, zo'n 1x in de 2 weken, om hem een beetje op te pakken, en ja ik weet echt wel hoe ik ermee om moet gaan. ( rij alleen in de groepsles ermee). En ik merk dat ik minder last heb van me handen. Ook al laat ik de slof op zijn langst, hij loopt er makkelijker mee.
Hou die Misselijk maar bij je.
Ymke Slapen Gaaaap Gaaaap Gaaaap Slapen

Tja, dan moet je het maar niet zo zeggen! Ik citeer letterlijk van je dat je hem met een slof makkelijker kunt sluiten omdat je dan meer in je handen hebt, reuma of niet, ik blijf het een belachelijke reden vinden! Dus daarom Misselijk Een slof is niet bedoeld voor dat soort dingen! (Waar wel voor?) En ik kan me voorstellen dat je moe wordt van een discussie als je niks van anderen (die denk ik wel weten waar ze het over hebben!) aan wilt nemen en jezelf steeds in de verdediging gedwongen voelt, terwijl dat helemaal niet nodig is!
Maar suc6 ermee! Ik vind dat hier absoluut nuttige dingen tussen staan, waar je een eind mee vooruit moet kunnen, maar het is aan jezelf of je er ook iets mee doet!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 17:18

Dat vind ik een hele goede tip van je Joyce! Ik kan me voorstellen dat het voor haar lekkerder is om de druk (welke druk?!? Een paard moet niet op je hand hangen! Maar das een andere discussie!) meer over je handen te verdelen, en met 2 teugels lukt dat toch beter dan met 1 enkele.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie