Lichtrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cream_1986
Berichten: 706
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Maarssen

Lichtrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 18:00

Okee, ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen ; als welk been naarvoren gaat moet je staan, en zitten? Ben na een paard jaar weer begonnen met rijden, en ik vind het zo stom om te vragen aan mijn instructrice. Bloos

Ik heb het hele internet afgezocht (google) maar het enige wat ik kon vinden was in een quize van een 12jarige dat je op het binnenste voorbeen moet rijden Verward Iemand nog tips? Haha! Kan ik heel goed gebruiken! Alvast bedankt! Dan zal ik het NOOIT meer vergeten!


cream_1986
Berichten: 706
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 18:11

Thanks, kan ik er weer een tijdje tegenaan! Haha!

cream_1986
Berichten: 706
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 12:10

Haha! Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk. Maar ik vond het gewoon zo stom staan om dat te vragen omdat ik voorheen 3 jaar gereden heb. Wat het vervelende was, is dat ik 8 was dat ik stopte, dus ik kan me niet zo veel meer herinneren.

Point is, meestal voel ik inderdaad of ik op het goede been zit, dat gaat gewoon automatisch. Minpunt ; zat vorige week op een beest dat een beetje gek opgooit, en ik kon het niet goed voelen. Dus ik zat de hele tijd op het verkeerde been, maar voor mijn gevoel zat dat goed.
Ik kan nu ten minsten controleren of ik goed zit, mocht ik weer op dat beest moeten Haha! Thank all folks!

cream_1986
Berichten: 706
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 14:51

Ik heb gisteren gereden, maar wat een bak ; ik zat op een knol die absoluut niet wilde. Ik natuurlijk extra veel been geven, en zweep als mijn instructrice dat zei. Ik heb 2 rondjes gedraafd, in totaal of zo. Boos! Vonk niet leuk! Maar lichtrijden ging beter, ben nu aan het oefenen met voelen. Ik ging staan als het buitenbeen naar voren ging, maar het nadeel was als ik keek of ik goed zat, dat hij dacht van "Ha! Ik stop lekker!" Lachen En hij leek wel te lachen om elke pets die ik hem geven moest. Gaar beest... Iemand een idee hoe ik zo'n knol aan het lopen moet houden? ^-^


cream_1986
Berichten: 706
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 16:57

Ja, volgends mij klopt dat als het buitenbeen naar voor gaat, het binnenbeen naar achter gaat. Klinkt logisch, zal zaterdag ff opletten. Volgens mij wel hoor, als ik de draf zo goed in mijn hoofd heb zitten Cool

cream_1986
Berichten: 706
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 17:18

Had ik het toch goed! Cool Dus je kunt het op verschillende manieren verteld krijgen en zo leren, maar het komt uiteindelijk dan toch op hetzelfde neer. Haha! Weer wat geleerd!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers