Hoe uiten jullie paarden dingen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AlmostBlack

Berichten: 372
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 23:00

Ik denk wel dat je daar door heen moet ja. Het komt ook wel, maar wel met heel veel geduld. Zoiets wil echt niet van de een op de andere dag...



AlmostBlack

Berichten: 372
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 12:07

Het gaat hier inderdaad niet om het rijden. Maar het is natuurlijk wel belangrijk dat je een paard hier doorheen probeerd te helpen (dat vind ik tenminste). Dat wilde ik er dus even terzijde bij melden, maar je hebt wel gelijk, Scum! Het is inderdaad grappig hoe paarden mensen iets duidelijk proberen te maken. Ik woon zelf best wel buitenaf, veeeeeel boerderijen. Een paar weken terug begonnen ze al met het binnenhalen van het mais. Ik reed dus op gegeven moment langs een maisveld, ze waren al wel begonnen aan dit veld, maar er stond nat ontzettend veel mais. Op gegeven moment wilde mijn paard niet meer verder. Snuiven, stampen, pogingen tot steigeren...zo had ik haar nog niet vaak meegemaakt, want ze kent met haar 12 jaartjes praktisch alles (heeft al internationaal gelopen, niet onder mij hoor Knipoog ). Maar in ieder geval, ik dus afstappen en ik leid mijn zwaar gestresste paardje langs een opening in het maisveld. Op dat moment zag ik pas waarom ze zo bang was: een dode ree lag daar op de grond (ik bespaar jullie de details, maar volgens mij is ze onder/in de machine terecht gekomen... Verdrietig ). Ik vond het dus ontzettend knap dat ze dat al zo vroeg doorhad en dat ze er toch alles aan deed om mij duidelijk te maken dat daar iets engs was, en dat we daar niet langs moesten gaan. Paarden zijn naar mijn menign gewoon super slim, maar dat zijn jullie denk ik wel met mij eens... Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers