Wat doen met een STAKER???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 22:59

Wat erg dat het niet goed gaat. Maar ik herken dit gewoon! Ik heb ook een Arabische hengst gehad die ook verschrikkelijk kon etteren (hij was toen ook 6, dus aan het puberen). Hij stuiterde alle kanten op en ging vooral omhoog! Ik ben dan ook al 2 x omvergeklapt met die hengst. Heel belangerijk is, dat je NIET bang bent, anders is het gauw einde verhaal...Ik denk dat hij je inderdaad aan het uitproberen is, en slaan hielp bij de mijne ook niet. Op een gegeven moment bokte en steigerde zo ontzettend gemeen, dat ik hem omver trok op het moment dat hij omhoog ging. En het maakt echt niet uit dat het een volbloed is hoor, hengsten staan er gewoon bekend om dat ze flegmatieker zijn.
Om een lang verhaal kort te maken, zoek instructie, en desnoods tijdelijk een behoorlijke plaats waar je zelf veilig kan trainen (want dat maakt het ook minder eng op). Het was bij mij ook helemaal goed gekomen, hij bedoelde het niet eens gemeen, het was een schat van een paard, maar zo af en toe spelen die hormonen gewoon op.
Weet niet of dit allemaal al gezegd is...Succes in iedergeval!

Galactica Wadim X Gemini


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 25 bezoekers