Discussie wedstrijd niveau of niveau van rijden...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 11:57

Ik ga heel sterk mee met tim,zep en fitz.
Ik rijd nu M1 heb toevallig 2 goede proeven gereden en daardoor 2 winstpuntjes.
Thuis speel ik wat met het appuyeren en de eenvoudige wissels.
maar het hele beeld is nog lang niet M2 klaar. soms zelf niet helemaal M1 klaar.
Thuis wil het wel en als ik een fout maak zet ik een oefening op nieuw in thuis zou ik kunnen zeggen ik ben M2 klaar maar op wedstrijd....
van de zenuwen bij mijzelf ben ik te lief,liever een voorzichtig middendrafje en een 6 dan voor banketstaaf staan en een 3 omdat ie in galop valt. en het stomme is in de L reed ik er wel flink aan.
Nu is voor mij alles nieuw en spannend.
wat mij ook tegenviel is dat het thuis goed ging die oefeningen maar zo op wedstrijden gaan de M proeven best snel achter elkaar als je een fout maakt in het ene onderdeel verputs ik de erna kom meestal ook gewoon omdat ik niet helemaal op tijd alles kon herstellen.ik rijd M nivo omdat ik 2 puntjes heb maar eigenlijk noem ik mezelf liever een goed L ruiter dat zijn de oefeningen waar ik 8-ten voor kan rijden en die zelden mis gaan maar die M oefeningen zijn voornamelijk 6jes hoor

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 20:16

Dat ben ik niet met je eens Malle Babbe Ik kreeg ook de mogelijkheid om met een manege poy M te starten Ik had de punten al mar ging toen over naar de paarden.
Ik ben de B en L doorgekomen zonder ook maar 1 rondje een paard aan de teugel te krijgen.
Ik was zeker geen M en daar gaat het nu ook over dat zoveel mensen zeggen dat ze M zijn tuurlijk zul je best op de manege M rijden maar das dan het nivo binnen die manege.
zet je zoiemand met dat manegepaard op een officiele wedstrijd en ze zullen met pijn en moeite een puntje ind e B binnen slepen.

Kijk naar Sjimmy daar neem ik mijn pet voor af hoor met een manege pony waar ook beginners op rondhossen een startkaart nemen en dan ook een winstpunt rijden/ Ook nog met een pony tussen de paarden dat vind ik netjes.
Maar of ze ooit de m of Z haalt met die manege pony...?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 15:55

Ha Ymke je hebt tegen mij wel gezegd dat je M reed (en niet ik train M) Goed maakt niet uit jouw feestje Party!!
Maar als jij de enige die op Bram kan rijden wat was dan die discussie over je bijrijder dan hier??

Marja ik ben het helemaal met je eens.
Zodra ik geen plezier meer zou hebben aan mijn wedstrijden zou ik meteen stoppen voorlopig vind ik het nog super enne.. Jouw vereniging is niet de enige zo zijn ze hier ook *LOL* nog een reden waarom ik dus priveles heb en een startkaart via een vereniging waar geen lessen zijn
Knipoog

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers