Wat doen met een STAKER???

Moderators: SayaJones, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 14:21

Idra schreef:
Citaat:
In de regel zeg ik (als alle andere oorzaken uitgesloten zijn) gewoon kei hard slaan, iemand in de bak met een longeerzweep die hem gewoon keihard op zn kont mept als hij het in zijn hoofd haalt om maar een pas zachter te gaan lopen dan jij wil........ Niet een popie uitspraak hier op bokt, sorrie

Dat wil ik best doen... maar hij gaat enkel hoger!

Hij doet het ook niet aan de longe, dus het zadel zou eventueel kunnen, hoewel het perfect lijkt te liggen... Dan moet ik de zadelmaker maar eens laten langskomen.
Hij heeft het trouwens twee maanden niet gedaan, en nu plots wel Verward

De Tandarts is net geweest, ik zal de fysio dan maar eens laten komen zeker? En idd, een andere ruiter, daar had ik ook al aangedacht.. Maar wie wil dat nu doen?

Als je ├ęcht alles uitgesloten hebt aan medische oorzaken en harnachement ben ik het met bovenstaande eens. Breng hem naar een stal om hem te laten corrigeren. Daarbij zullen sommigen niet de minste middelen gebruiken, maar je moet om je eigen veiligheid denken. Daarbij komt ook dat je dan 'professioneel' advies krijgt en ze helpen je weer op weg als het 'eruit is'.
Ik leef met je mee en veel succes!

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie