Discussie wedstrijd niveau of niveau van rijden...

Moderators: SayaJones, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 22:01

Kan eigenlijk maar één ding zeggen: het gáát niet om de oefeningen. Ik ken mensen die meerdere paarden naar het Z2 gereden hebben, waarvan ik dus denk: de dag dat ik zó op m'n paard zit schop me er dan alsjeblieft af en dan ga ik wel cavia's fokken!

Veel mensen denken dat je wel M kunt als je een paar oefeningetjes uit je paard kunt persen, nou, not!! Zelfs op hoger niveau heb je dat nog. Eerlijk gezegd raak ik dus totaal niet onder de indruk van iemand die zegt dat ie op M-niveau rijdt, maar dit terzijde.

dressuurinstructie in Overijssel, mail voor meer informatie: louise@equimotion.nl

Zep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 22:35

Ik zag vandaag bijvoorbeeld Jippie rijden, die dus ook geen wedstrijden rijdt, en ik denk dat een boel wedstrijdruiters die ik landelijk tegen kom daar nog een puntje aan kunnen zuigen.

dressuurinstructie in Overijssel, mail voor meer informatie: louise@equimotion.nl

Zep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 18:38

Blijft grappig dat iedereen op die oefeningetjes blijft pinnen.

Wat dat Z rijden betreft: ik heb Z-proeven van mezelf op video staan waar mijn haren echt recht van overeind gaan staan, men wat een bagger!! Je moet best een beetje kunnen sturen, anders kom je die proeven niet door, maar ik raak echt niet meer onder de indruk van iemand die zichzelf Z-ruiter noemt.

Zep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 23:46

consequentie is niet paardonvriendelijk, maar ik denk niet dat je het zo bedoelde.

Het gaat totaal off-topic, maar ik vind veel ruiters (en ook mezelf regelmatig) veel te soft. Reactie is reactie, wat vandaag moet gebeuren moet morgen ook gebeuren. Dat hoeft helemaal niet met geweld gepaard te gaan of zo, maar je moet wel blijven werken.

Haal de Z een beetje van die wolk af, ga serieus paardrijden en moet jij eens opletten waar je uitkomt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie