Discussie wedstrijd niveau of niveau van rijden...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 22:24

Ik vind dus als je geen wedstrijden rijdt je jezelf dan zeker niet te hoog moet inschatten.
Bv. Ymke, jij zegt dat je op M-niveau rijdt, hoe komt het dan dat je slechts 153 pnt in de B haalt?? Sorry hoor, maar dan maak jij mij niet wijs dat je op M-niveau rijdt. Natuurlijk kun je wel wat M-oefeningen rijden zoals schouderbinnenwaarts e.d. maar een hele M-proef afleggen met alle onderdelen vlak achter elkaar en in de geslotenheid en gedragenheid die van een M-proef gevraagd wordt op vreemd terrein onder het keurend oog van de jury is wel heel wat anders.

Thuis loopt je paard altijd beter dan op wedstrijd, ik heb op wedstrijd tenminste nog nooit zo lekker gereden als thuis. Was dat maar waar, dat de jury je even in je thuissituatie kan beoordelen. Dan had menigeen onder ons die officieel wedstrijden start al veel verder geweest dan ze nu zijn.


Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 11:26

Idd Suzanne, wat zijn wij het weer eens Haha! !

Ik rijd echt niet opeens anders omdat ik nu Z start, dat zou wel heel erg vreemd zijn: zo van, ik rijd nu Z dus nu trek ik hem even in elkaar. Daar zou je bij mijn paard dus niets mee bereiken, dat werkt alleen maar averechts.
Ik ben zo weer zo altijd zenuwachtig, zowel in de B als in de Z.
Vooral de 1e keer dat ik weer in een nieuwe klasse rijd, pfff .. dat is echt niet leuk meer.

Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 15:46

Ik vind dat er hier nu wel erg minderwaardig over de Z gedaan wordt.
Begrijp me niet verkeerd, ik zeg helemaal niet dat ik goed kan rijden, maar hoeveel mensen blijven er niet al steken in de L of M??
En natuurlijk is er een hoop afhankelijk van je paard maar je moet het allemaal nog wel in de wedstrijdring waar maken.

Ik ben er iig hartstikke trots op dat ik nu Z rijd, voor mij als simpel basisruitertje was dit mijn doel, dat ik nu bereikt heb.
En ach, ik denk dat de vergelijking met de 6e klas basisschool ook niet op gaat. De basisschool maakt iedereen af, in de Z komt niet iedereen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers