Overkruisd aanspringen doorgereden paard...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 16:11

...mijn hengschtie heeft het sinds een paar dagen op de heupen. Tja, heb je de een uit een dip, dan krijg je de ander er kennelijk in... Boos!
Hij heeft alle boeken inmiddels uit en kent dus alle truukjes om zich te drukken.
Sinds gisteren is dat dus overkruisd aanspringen in de linkergalop.
Ik heb al tips gekregen ivm galophulpen, maar voor de kenners onder ons: daar heeft het niks mee te maken. Hij heeft flink hoog gepresteerd en kent echt de galopshulp wel. Het heeft naar mijn idee te maken met de linker (jawel..bij Maril was het de rechter!) lengtebuiging, hij buigt teveel in links en drukt zich achter. Laat links ook het bit bijna los.
Eigenlijk weet ik wel wat ik moet doen, ik werk dus aan die linkerlengtebuiging en als hij goed los is gaat het wel goed, maar toch...wil even klagen denk ik.... Gaaaap


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 16:23

Jaa....gruwelijk is het.
Je kunt met hem zweven als je hem voor elkaar hebt, maar je kunt ook met hem afgaan als een gieter. Haha!
En nu dus...hij loopt zich op te naaien, van boven tot onder in het zweet, schuim op de hals, springen op de plek, en dat alles om een lengtebuiging...zucht.... Gaaaap


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-01 19:48

Hij doet het alleen op de linkerhand en hij was idd stijf.
Na de carousseltraining is ie altijd wat lastig, omdat het tempo nogal hoog ligt, daar houdt ie niet zo van.
Inmiddels doet hij het alweer helemaal goed! Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers