onmogelijk te rijden op groot terreinhelp help

Moderators: SayaJones, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

mesastamp

onmogelijk te rijden op groot terreinhelp help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 09:44

ik heb jullie hulp en tips nodig!

ik heb een geweldig paardje dat super loopt meer dan super, maar in de bak of binenbak. Gister had ik wedstrijd op een heel groot open terrein en ik wil gaan rijden helemaal ontspannen ik denk supe rdit kan niet beter en opeens uit het niets helemaal over de zeik en echt heel gevaarlijk springen bokken en opeens stata hij voor zijn buurman die naast hem op stal staat ik had het hele paard niet gezien. Dus zij is klaar met haar proef ik konniet starten omdat hij absoluut niet te rijden was en zij staat bij de trailer ik denk ik ga terug oma lsnog te starten en het gaat ff goed en opeens helemaal ovcer de zeik weer in galop en hij raced kei hard over het erf terrein bagger weet ik veel waar naar scallawag toe en weer had hij hem gevonden hoe is dit op tre lossen want het is een superpaard maar ik kan niet op grote open velden rijden hij is net 5 en zijn 3e wedstrijd maar dit is wel een probleem hoe op te lossen help me please

Just Beleve and HOPE

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 12:11

dank jullie wel... en ik kreeg hem niet meer van zijn buurman af en ook een volte hielp niet dan deed hij zijn kop naarbenden gaf een rotbok en dan van het type niet ui tte zitten.. ben wel blijven zitten maar iedereen wet van zaterdag nog wel wie robin is dat leuke knappe paardje wat zo leuk kan lopen het alleennoiet toont op momenten dat het moet maja het was officieel wel zijn eerst ewedstrijd op dit terrein en het is een allermans vriendje mar we gaan vrolijk door:) vorige week haalde ik ook winst en de allereerst westrjd van hem ( die daarvoor dus) haalde we 159 en 164 dus ben wel tevereden maar dit was gewoon frustrerend want pakte hem thuis weer op na de wedstrijd en ja hoor perfect hjaha

Just Beleve and HOPE

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 16:19

thx voor de tips ik ga het gelijk proberen

Just Beleve and HOPE

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie