jamaica pubert, op rechts verkeerde galop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

jamaica pubert, op rechts verkeerde galop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 17:48

Ja hoor, jamaica is weer aan het puberen en heeft weer een nieuw geintje. Op de rechterhand springt ze verkeerd aan.
Vandaag ben ik stug door gegaan, steeds terug nemen, weer aanspringen, tik op de kont erbij, tik op de schouder erbij...
Na 10x proberen ofzo sprong ze eindelijk goed aan, en toen heb ik haar helemaal de hemel in geprezen. Dit volhouden? Of zijn er andere (betere) wegen naar rome?


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 20:44

volte 5 meter??? En daarvanuit aanspringen? Hallo, ze is 4... Volte 10m is moeilijk genoeg Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 16:15

ze springt keurig op mijn hulp aan, niet ervoor, niet erna maar OP mijn hulp, Aleen dus verkeerd Haha!
Wat jij zegt sonja, dit heb ik geprobeert te voelen, maar voel het niet echt, dus probeer ik naar de voorschouder te kijken, met als gevolg dat ik weer voorover ga zitten. Dus, ik sping aan, en na een paar passen (nouja, 1 of 2 passen) merk/zie ik dat ik verkeerd zit, neem terug, wacht op de volgende hoek, en probeer opnieuw.
Zou het helpen om in de korte hoek aan te springen ipv in de verre?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 16:36

nou, heb zojuist echt heerlijk gereden.
Advies van hier aangenomen, gebroken lijn gereden, en dan gelijk de hoek erna aanspringen, en tada!!! Ze zat goed!!! Helemaal de hemel in geprezen natuurlijk. Blijf dit maar even volhouden denk ik

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 21:25

Sonja schreef:

Met een driejarige zou ik dat inderdaad niet doen, maar om nou meteen als algemene opmerking te brullen dat je paard dan meteen kreupel is..... Huilen Ik weet heel zeker dat ik een volte van 5 meter kan galopperen zonder daarmee
mijn
paard te 'beschadigen'. Dat deze wat verder in de africhting is dan de Haf waar dit topic over gaat lijkt me logisch.


Dat zegt ze toch ook anouk? Haar paardje is een jaar of 8 ofzo (dacht ik)


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 21:39

nouja, heb door omstandigheden niet zoveel kunnen rijden. Op de linkerhand doet ze het vanuit een gebroken lijn nu goed, alleen nu begint ze ook op de rechterhand Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers