Handen..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-01 00:15

ik weet niet hoe het komt, maar de laatste tijd houd ik mijn handen SOOOOW laag!! helemaal tegen mijn benen aan, ik weet niet hoe het komt, misschien denk ik dat mijn pony's er fijner op gaan lopen ofzo.. ik weet het echt niet!! laatst bij les moest ik dus steeds mijn teugels strakker pakken en mijn handen omhoog doen!! echt gewoon irritant!! iemand tips?? ik zal wel een keer een foto scannen waar het echt heel erg is!!


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-01 00:31

ik probeer altijd mijn handen hoog te houden, iig niet helemaal op mijn benen te plaatsen, want dat is echt gewoon erg!! maar dat zul je binnenkort wel een keer zien op een foto..
maar ik zal het eens proberen.. met de manen lukt het trouwens niet goed want zijn manen zijn veel te glad Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-01 18:17

okay bedankt!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 17:21

Ok, ik had vorige week donderdag les bij de rijvereniging en ze hebben me ook al weer geholpen met mijn handen.. en m'n pony ging echt heel erg ontspannen "dansen" echt heel soepel en ontspannen, dat was echt fijn want zo had ik hem nog nooit gehad (heb hem pas een maand of 4/5) maar ik heb nu een tijd niet gereden, na MKZ ga ik dus weer rijden misschien dat ik het dan weer afgeleerd ben.. en anders ga ik het gewoon proberen om af te leren


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers