hulpteugels goed of slecht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
compagnon
Berichten: 140
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Ter idzard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 15:06

Ik had ff een vraagje rijden jullie vaak met hulpteugels als het niet wil, Ik rijd sinds een paar dagen met slof omdat cor zo vast als een deur zit dus dan gymmastiek ik hem los met de slof, sommigen vinden de slof heel slecht maar als je hem goed gebruikt kan het toch niet kwaad, want ik krijg hem echt niet los als ik geen slof gebruik hij kantelt de hele tijd de kop maar ik ga zometeen zonder slof rijden kijken als ie al wat beter is geworden!

"Men kan niet verwachten dat een paard zo mooi is en zo hoog mogelijk zal springen, als het met doornige braamstruiken geslagen word."



compagnon
Berichten: 140
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Ter idzard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-01 10:09

He tim vdh, hoe kom je er nou weer bij dat ik mijn pony heb vast gereden hij heeft het altijd al gehad omdat z'n hele rug is vernield hij heeft voltige gelopen, hoe wil je het anders oplossen zonder hulpteugel hij kijkt heel erg naar links en komt snel in verzet, he ik doe dit trouwens niet alleen hoor mijn instructrice helpt mij erbij, en ik verander mijn rijkunst heus niet je weet geen eens wat het is! Boos! Boos! Boos!

"Men kan niet verwachten dat een paard zo mooi is en zo hoog mogelijk zal springen, als het met doornige braamstruiken geslagen word."

compagnon
Berichten: 140
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Ter idzard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 12:09

he allemaal bedankt voor jullie reactie ik heb ongeveer 3 dagen met slof gereden en toen zonder weer nou dat doe ik duz nooit meer langer dan 3 dagen met slof rijden ik ging weer met mijn handen enzo en dan komt cor weer in verzet bla bla bla maar nu gaat het alweer wat beter hoor en ik longeer hem nu ook en als ik rijd loop ik heel veel balkjes en als de bak ooit nog eens droog word ga ik ook nog lekker springen!

"Men kan niet verwachten dat een paard zo mooi is en zo hoog mogelijk zal springen, als het met doornige braamstruiken geslagen word."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers