is het erg om....

Moderators: SayaJones, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

nerissa

is het erg om....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 18:07

tijdelijk met hulpteugels te rijden, mijn paard is moeilijk naar beneden te rijden ben nu al bijna een jaar bezig, heb al een paar keer met bijzet teugels gereden, heel losjes en dan loopt ze wel netjes, dus nu wilde ik zo om de dag of om de 2 dagen eens proberen om te kijken wat ze dan doet. of is dat niet verstanding en kan ik beter blijven proberen?

nerissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 21:38

jullie hebben gelijk het is niet DE oplossing, en zeker heb ik les 2 x in de week nu al een jaar lang maar ze wil echt niet, nou tenminste niet altijd even goed, hoeft natuurlijk ook nie maar na 1 jaar oefenen verwacht je wel een beetje vooruitgang, mijn instructrise vind dat ik het ook zonder hulpteugels moet doen, dus ik doe dat dan maar ook, ik ga lekker verder oefenen, en hebben jullie misschien nog tips, wat ik het beste kan doen om haar naar beneden te rijden??

Ben zwanger en we verwachten ons ukkie in september!!!

nerissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-03 07:29

nou kijk het is zo ik heb mijn paard nu iets langer dan een jaar, ze is altijd al moeilijk geweest vanaf dag 1, ik rijd in mijn vrije tijd wel eens paarden van een handelsstal en met die paarden gaat het allemaal gewoon super, dus de fout ligt denk ik met mijn paard niet bij mij, ze is altijd al moeilijk geweest, liep veel te snel, (heb ik er nu uit gelukkig ze loopt nu netjes) alleen haar hoofd wil echt niet makkelijk naar beneden, andere lukt het ook niet ja met veel trekken en zagen maar dat wil ik absoluut niet hebben dat heb ik 1 keer een meisje zien doen nou die kon er dus gelijk van af, heb er al zoveel ervaren amazones op laten rijden maar geen enkel resultaat

Ben zwanger en we verwachten ons ukkie in september!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie