klapper de klapper....benen stilhouden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 17:58

ja ik heb wel een oplossing misschien...het baasje van mijn verzorg paard "klapperde" ook altijd met haar benen toen hadden ze met stro touwtjes dr beugels aaan de singel vast geknoopt zodat ze die niet kon bewegen!!
maar daar krijg je verschrikkelijk spierpijn van en zo heb ik nog meer dingen..
als je een beetje met je armen wiebelt (open sluit) moet je kranten onder je armen doen en de krant valt als je je armen open doet Haha! dan was het stal vegen!! dus nou dan leer je het wel snel af
ook zo met "piano spelen" twee bekertjes water in je hand zodra je je hand weer naar beneden doet word je nat *LOL* *LOL* dus dat leer je meestal ook wel snel af
wat het baasje van me vz paard ook deed was te veel aan dr linker teugel zitten toen waren ze makkelijk gewoon dr linker teugel er af gehaald! dat vind ik echt onverantwoordelijk!!!!!! maar je schrikt als ze dat doen en hun gaven er echt niet om als je dr afpleurde (zoals jullie misschien wel weten is magnifiek geen makkelijk paard) dan zeiden ze gewoon dan leer je wel om van die linker teugel af te blijven sorry maar ik vind dat echt onverantwoordelijk! je kan heel slecht terecht komen! Scheve mond\
maar goed zo een paar ideetjes....voor het 1 en ander

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 16:25

nou bij haar heeft het dus echt geholpen!!
ze hield haar armen iets te wijt en bewoog ze te veel nu niet meer heeft perfect geholpen...

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 6 bezoekers