Tijdbom en wedstrijdzenuwen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 07:47

Helpie helpie, Per is veranderd in een tijdbom! ff uitleggen: Perry is altijd een heel werkwillig en soepel paardje geweest en we zijn gewoon heel rustig aan met hem begonnen als 3,5 jarige. Nu is ie dik 4 jaar en de laatste 2 maanden begint ie opeens enorm te veranderen. Hij raakt heel mooi bespierd en gaat steeds mooier bewegen. Op zich wel goed natuurlijk, alleen hij is nu zo lichtgeraakt dat ie soms echt met 4 benen de lucht in gaat. Hij staat ook hoger in het voer nu en dat zal er natuurlijk ook wel een beetje mee te maken hebben. Soms springt ie in een keer hoog op gaat daarna gewoon weer door alsof er niets aan de hand is! Hij is wel altijd superlos na zijn bok en stretch acties, hij zit ook veel lekkerder. Ik heb sinds kort weer les en deze instructrice zegt dat ie een hele vrolijke indruk maakt en dat ie er nu ook wel aan toe is om wat meer aan het werk gezet te worden, maar boy heb ik mijn handen vol aan hem zeg! Volgend weekend heb ik een wedstrijd met hem, selecties voor de regionals en nu krijg ik plotseling de bibbers. Mijn laatste wedstrijd was in juni maar hij is zo veranderd sinds dan! (in een positive manier gelukkig!) Denk ik dat alles gaat mislukken omdat ie ontploft ofzo. Ik zit me waarschijnlijk zorgen te maken om niks Scheve mond\ Maar ik hoop echt dat het goed gaat, wil echt door naar de regionals.....Ik ben echt benieuwd hoe het zal gaan. De proefjes die ik voorheen reed waren altijd heel braaf nu is het denk ik meer alles of niets. Hoewel, hij is geen zeikerd ofzo, gaat na een bok ook weer onmiddelijk aan het werk. Nouja, maar hopen dat ik de jury niet in het stof zet haha *LOL*

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 15:10

haha
maar als hij gewoon fris is in een proef kan de jury daar weinig van zeggen als hij daarna gewoon weer doorgaat....

ik heb dat met queen ook of het is alles of het is niets of ze is fris en laat zich super fijn rijden of ze is sloom en doet himmel niks

gek genoeg haal ik bij het slome meer punten dan bij het frisse terwijl hij bij het frisse veel beter aan been is en alles veel beter uitvoerd

nouja hier heb je weinig aan maar wou het er toch ff neer zetten hihi *LOL* *LOL*

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 18:52

Misschien lekker aan het puberen...? Dan gaat het vast wel weer over. En tot dan: veel succes met je rodeotrainingen!

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 20:36

Kan je niet helpen bij je wedstrijdzenuwen. Heb er zelf nooit last van gehad. Met een instelling van we zien wel. Was de lol het belangrijkste.
Ik hoop dat je de proef goed door komt. Denk erom een big smile op je gezischt werkt ook om je proef goed door te komen.
Kim