rustig leren lopen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 16:25

ik heb er ook zo een, alleen maar racen in het duin, gek wordt je ervan. Ik ben parelli met haar gaan doen, ze loopt nu met een los tuigeltje en blijft in hetzelfde tempo. Je begint eerst met grondwerk, kan je dat mooi nu doen, dan kan je later gelijk beginnen met het rijden, heb je de basis mooi al gelegd.
ophoudingen geven helpt inderdaad nauwelijks bij dit soort paarden, die van mij heeft vroeger geleerd om alleen maar zo hard mogelijk te gaan, dus dat krijg je er niet zomaar uit. meestal zijn ze alleen maar nerveus en zenuwachtig en wordt dat van scherpere middelen alleen maar erger.



sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 14:53

als je meer info wil hebben, moet je even op www.parelli.nl of www.parelli.com gaan kijken. Het is in nederland nog niet heel erg ver, maar ze zijn er mee bezig. Het is echt helemaal opgebouwd van het begin en omdat je nu toch zwanger bent, kan je nu rustig aan met wat grondwerk beginnen. Heb je gelijk wat leuks om te doen, ipv rijden. Het multimedia pakket is best duur, maar je hebt er ook wel heel veel aan. En als je het vergelijkt met les nemen, valt het best mee. Echt, als die van mij het kan, dan werkt het bij elk paard.
ik weet niet precies waar je al gekeken hebt, maar alles wat ze op die site beloven, is ook echt waar.
je kan trouwens ook naar een demo gaan, is ook erg leuk.
en er zijn ook allerlei lijsten op internet van mensen die het ook doen. Heel behulpzaam, als je vastzit zijn er altijd wel mensen die kunnen helpen.

veel succes

sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:45

is er niet iemand die je alvast kan helpen ermee dan??? er zijn heel veel parelliers. Misschien kan iemand je alvast op weg helpen, zodat je nu ook wat kunt doen..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Mattice, nick_en_ik en 14 bezoekers