Rihjoka heeft weer iets nieuws..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Rihjoka heeft weer iets nieuws..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 23:42

waarmee ze mij het bloed onder de nagels onder vandaan kan halen. Tijdens het rijden presteerd en probeert ze constant terug naar 1 hoek te gaan. Of te wel, gewoon kop omdraaien en lopen. Om daar vervolgens niet meer vandaan te willen komen. Maar rij ik aan de andere kant van de bak of eigenlijk op iedere plek in de bak, wil ze terug naar die hoek. Dat is trouwens de hoek waar het "publiek" zit. En waar ze de bak in komt vanaf de poetsplaats. Ik ben wel heel consequent, ik geef haar niet haar zin, desnoods kan ze een flinke tik verwachten. Wat een hoop gebok en gesteiger opleverd. Dan kan ze misschien 10 rondjes keurig lopen, en daar na kan ik weer van voor af aan beginnen. Ik ga nu met martingaal rijden zodat ze in ieder geval niet die snoet naar de sterren kan steken. Maar ik wordt er doodmoe van, ook omdat ik aan het eigenlijke rijden niet toe kom op deze manier. Het is nu wel fijn dat we een omheining om de bak krijgen, dus dan heeft ze wel wat meer aanleuning. Maar heeft iemand van jullie de gouden tip??


Bedankt

Richt je paard recht en rijd het voorwaarts


VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 22:18

Ik heb al de hoek afgezet met een hindernis maar dan gaat ze daar gewoon voor staan. Verward

O ja dit is ook niet de plek waar ik afstijg dat doe ik al iedere keer op een andere plek Knipoog

Richt je paard recht en rijd het voorwaarts


VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 09:30

Rihjoka is trouwens een Havstad. En ik heb nu door dat ze het bijna niet in draf probeert.

En bedankt allemaal voor de zeer bruikbare tips! Ik ga ze proberen en dan horen jullie wel de vorderingen Haha!

Richt je paard recht en rijd het voorwaarts

VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 17:52

We hebben nu sinds het weekend een hele mooie omheining en het gedrag is bijna helemaal weg. Ze was helemaal van haar aprepo omdat ze inneens niet meer weg kon.

Richt je paard recht en rijd het voorwaarts


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers