Ik heb raad nodig!

Moderators: SayaJones, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Rytje

Ik heb raad nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 18:19

Ik heb een pony die heel erg onrustig is met haar hoofd. Maar m'n instructrice zei dat ik een gelpadje moest kopen zodat het zadel meer stevig is en Luna mijn bewegingen minder voelt. Maar denken jullie dat het echt helpt? Want die gelpadjes zijn zo duur, als het helpt heb ik het er wel voor over hoor! Ik hoor graag jullie mening of ervarigen.

Life go's on

Rytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 18:48

Zooo, wat een boel reacties, leuk! Maar ik gebruik geen martingaal, ben ik niet zo'n voorstander van, je kan er een paard best mee verknoeien, mijn benen zijn heel erg onrustig, ik werk er wel heel erg aan, maar een gelpadje houd de schokken toch een beetje tegen (dacht ik)
Luna is heel erg gevoelig, ik ben niet echt heel erg onwijs aan het bonken hoor, maar het zadel is ook al zo oud. En niet zeggen dat ik een nieuw zadel moet, want het is maar een C ponytje en ik ben 14 dus ik kan er nog maar een jaartje op ofzo. Ik kan als het goed is een gelpadje van m'n instructrice lenen voor een les, maar ik wou even jullie raad.

Life go's on

Rytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 16:19

Ik ga a.s vrijdag met een geleend gelpadje rijden, het kan ook best zijn dat me benen misschien iets te lang zijn voor Luna, maar ik ben nog niet echt te groot voor haar, en ik wil het tijdje dat ik nog op der kan rijden gewoon niet steeds zo moeten zeuren Huilen , vandaar gelpadje.

Life go's on

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie