Steigeren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 13:29

Ik wilde toch nog even reageren over dat omtrekken. Het is misschien een beetje overbodig om te schrijven, jullie weten dat natuurlijk ook, maar wees daar aub heel heel voorzichtig mee....
En doe het zonder hulpteugels zodat hij zich zo min mogelijk kan bezeren. Persoonlijk zou ik dit pas als allerallerlaatste optie gebruiken, het lijkt mij een klein beetje link.


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 19:33

He er schiet me iets te binnen. Ik heb het alleen maar gehoord, zal haast wel een fabeltje zijn.
Ik hoorde dus, dat als je paard steigert je een ei tussen zijn oren moet stuk slaan.
Zelfde effect als hierboven door carla beschreven, alleen denkt het paard dat zijn hoofd bloed. Verward

Zelf lijkt het me iets vergezocht, maar weet ik veel.. misschien heeft iemand ookwel een zoiet gehoord?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 20:02

Hihihi, zo had ik dus ook gedacht. Het schoot me zo opeens binnen en ik dacht ik kwak het maar ffies neer. (Ben ik nu ook het doen.. hmm misschien moet ik maar eens minder gaan typen!)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 20:19

Dat opzij trekken lijkt me een stuk beter als dat om trekken. Zoals ik het begrepen heb, moet je je paard ook niet meer opzij trekken als ie al helemaal hoog in de lucht is, ofwel?
Gelukkig heb ik een paard wat (bijna) nooit steigert. Alleen voor een plotseling opvliegende fazant komt ze soms wat omhoog van schrik, maar ja, daar schrik ik zelf ook altijd vna!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers