Na heftig topic: AdB clinic (met Bokkers)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 23:34

hallo,

idd.. volgende week is het dan zover... en gaan we tevens weer een aantal 'bokkers' ontmoeten, leuk ! Knipoog

Het begint overigens om 9.00 uur en er zullen zo'n 8 á 10 deelnemers meedoen.

Ik hoop idd n.a.v. de vorige topic's nog op een paar aanmeldingen v. bokkers die het nu toch eens willen gaan bekijken.... o.a. Pipo? Anoukie?
en idd...Lovely, ik dacht (ook nav vorige topic's) dat jij ook wel wilde komen... Verward

ik hoor het wel & anders, tot volgende week

groetjes

op de avatar zie je Sallyman!


Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 00:16

hoi,

shasta; ik zal eens kijken of de tijd kan vinden om te filmen

pipo; goh... je komt Cool

Dus er zijn een aantal 'afgevaardigden' v. bokt, die het komen aanschouwen, evt. bekritiseren, om vervolgens 'verslag' te kunnen doen hier... positief of negatief....
ik ben heel benieuwd... maar het zal wel weer voor de nodige
opschudding gaan zorgen, hier op bokt Knipoog

groetjes & tot zaterdag !!!

op de avatar zie je Sallyman!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:23

Jolande schreef:
Maar ik vind het positief dat je toch een gaat kijken. Vraag hem vooral de oren van zijn hoofd, want daar is zo'n clinic dag ook voor, zodat je de volgende keer je mening in elk geval kunt onderbouwen.


Jolande;
Ik had ook begrepen dat juíst Lovely zou komen, vanwege de 'ongefundeerde' kritiek...
Maar helaas... ik heb niet doorgekregen dat Lovely wilt komen kijken... Scheve mond
jammer...

groetjes

op de avatar zie je Sallyman!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 14:45

tja... daar gaan we weer... Scheve mond ik vindt dit soort dingen dus echt jammer he... Verdrietig

ik geloof dat ik binnenkort maar eens een nieuw topic start op RT, over een 'bepaalde' instructeur, die ik dan eens door de 'mangel' zal halen...
Ik zal dan duidelijk maken dat ik deze informatie ook v. derden heb... eens kijken hoelang dit topic blijft, voordat er een slotje op komt Lips are sealed
en terecht... want ik vindt het niet netjes dat dit soort dingen gebeuren.

Sommigen zien overal 'splinters' maar vergeten de 'balk' in hun eigen oog...

Maar ja... gelukkig zijn er genoeg mensen die wel de moeite nemen eens te gaan kijken waarop ze hun oordeel vellen...

groetjes

op de avatar zie je Sallyman!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 15:32

Lovely schreef:
Colinda, volgens meneer De Bodt schieten de Nederlandse instructeurs in het algemeen heel erg te kort. Misschien is dat iets om over na te denken?
Overigens wordt er hier gezegd dat 'men' te makkelijk een instructeur volgt en 'men' te makkelijk doet wat de omgeving zegt, maar zodra die instructeur meneer De Bodt is, gebeurt precies hetzelfde.
Het gaat mij trouwens niet om de manier van lesgeven van De Bodt. Het gaat mij om de beloften die erbij gedaan worden.


ja... sorry hoor, maar 'beloftes' worden overal gedaan, en niet alleen door een AdB, je kunt ongetwijfeld je paard 'ergens' in training zetten, met de belofte dat je paard in een half jr. tijd op een 'bepaald' niveau komt ....
als het paard dan niet 'blijkt' te zijn wat de beloftes waren, is het een rotpaard....
met als gevolg ... paard wordt verkocht, en de bewuste 'instructeur' treft geen blaam.
Dit is simpelweg realiteit... het gebeurt overal... en het is idd aan de eigenaar hiermee 'bewust' om te gaan, zijn kennis te verrijken en zich tevens continue af te vragen of de 'gekozen' weg wel de juiste is...

Maar dat terzijde; wat instructie betreft, ben ik het met AdB eens... in dit geval zegt hij dat , maar ongetwijfeld zul je dit v. meerdere instructuers horen... van een Ankie bijvoorbeeld...
nou en?
Ik vindt dat het klopt... er zijn goeie en slechte, maar ik denk ook de goeie 'dun' bezaaid zijn én dus moeilijk te vinden, vooral voor een 'leek' .

Verder gaat het mij er ook niet om of er beloftes gedaan worden (realiteit... het gebeurt), en ook niet om de 'manier' van lesgeven (je hebt goeie & slechte, aan ons de keus, die niet makkelijk is voor een hoop mensen), maar het gaat mij erom dat ik het niet netjes vindt, een instructeur of laten we zeggen; een trainingsstal... of een pensionstal... of een ieder die commercieel bezig is, op het web onderuit te halen, zónder dat dit bestaat uit een 'gefundeerde mening' .

Een 'gefundeerde mening' is voor mij je 'eigen ervaring' ,waarbij dan nog de mensen de 'keus' hebben, maar je kunt dan wel duidelijk maken dat je verhaal gebaseerd is op je 'eigen ervaring' ipv 'verhalen' ... een 'site' ....etc.

praatjes doen gauw de ronde... ga zelf kijken & oordelen zeg ik altijd...
en jouw mening hoeft een ander z'n mening nog niet te zijn....
Het komt op hetzelfde neer als iemand zegt; ik zou niét naar die pensionstal toe gaan, want ik heb gehoord dat ......
en dan met naam & toenaam, vindt ik niet netjes....

groetjes

op de avatar zie je Sallyman!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 12:54

mensen toch Scheve mond

als jullie hier info. willen neerzetten over wie er zoal meedoet, prima... ik weet idd niet of de betreffende personen het op prijs stellen... maar ik kan jullie iig vertellen dat de info. niét juist is !

Jos & shasta rijden niet mee !

Er rijdt, voor zover doorgegeven & bekend, 2 bokkers mee....
De overigen zijn o.a. ook voor mij & voor Antoine 'nieuwelingen' , waarvan er iig 1 is doorgestuurd DOOR de verzekering.
(is weer info. voor een nieuwe discussie) Knipoog
Verder rijden er nog 2 mee, die 'bekenden' zijn, dus die Antoine kennen & behoefte hebben aan 'vervolg'.

De toeschouwers v. bokt, mag ik (denk ik) wel vermelden:
1. Jos
2. 'Laurad'
3. Pipo
4. Novelle
5. Roos
6. Dr. Jacksel (is nog niet zeker)
7. Zep
8. Sugarmiss (is nog niet zeker)
9. Youngster
10. Anneke ? (ik heb je een pb gestuurd) Knipoog
11. en last but not least... misschien toch nog Lovely.

Lovely; ik hoop idd dat je komt, de reden waarom weet je...

Verder komen er nog een aantal toeschouwers v. buitenaf...

enneh... wie zegt dat er spandoeken toegestaan zijn }> nee hoor, grapje... maareh... de ingang v. de bak = tevens 'verzamelplek'... dus we zullen mekaar niet zomaar mislopen Haha!

Voor de nieuwsgierigen onder ons, betreffende over onze locatie & het 'licht' in de bak, kijk even op onze website.

Groetjes & tot morgen

op de avatar zie je Sallyman!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 13:03

Desiree schreef:
effe een waarschuwing voor mensen die tijdens de clinic willen filmen;

achteraf is het verrekte moeilijk om alles terug te verstaan hoor, als je het op band wilt bekijken. Misschien weten jullie daar wel een oplossing voor, maar het is maar dat je het weet.


misschien weet ik er wel wat op Haha! we hebben een 'soundmixer' met een microfoon ...
maar... ik weet niet of Antoine hiermee akkoord gaat en óf er uberhaupt dan nog les te geven valt.... Scheve mond
misschien dat er kleine 'stukjes' ingepland kunnen worden, met vraag & antwoord ... mét microfoon...

Ik zal het morgenvroeg overleggen ! Knipoog

Voor degene die moeite hebben met de route;
schrijf alvast het plaatsje Wekerom op, het valt nl. wel onder Lunteren, maar het ligt 5 min. v. Wekerom vandaan !
Dus niet in het 'dorp' v. Lunteren gaan zoeken...
Maar 'richting' Wekerom....

de meeste hebben mijn tel.nr. , mochten ze het niet kunnen vinden...degene die dat ook wil, dan graag via PB

groetjes

op de avatar zie je Sallyman!


Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 00:56

novelle; dat steef en idd... Dr Jacksel ook komen, las ik in de 'daarna' komende berichtjes Haha!

maar goed... ik zie jullie morgen

groetjes

op de avatar zie je Sallyman!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 bezoekers