Na heftig topic: AdB clinic (met Bokkers)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 22:59

Lijkt mij een hele interessante leerzame dag te worden.
Hoe meer kritische mensen hoe interessanter zo'n dag word.
Ga het bijna jammer vinden dat ik die dag naar Seoul ga.
Zou iemand die dag niet voor mij op film kunnen zetten, zou graag zien en horen wat er allemaal besproken word.

NIEUWE PAARDJE OP DE FOTO viewtopic.php?f=53&t=456647&hilit=



shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 19:13

promptertje schreef:
Hmm, ik hoor nu eigenlijk al twee jaar alleen maar goede dingen over AdB en ook al was ik in het begin erg sceptisch (en ben ik er nog steeds niet van overtuigd dat hoefkatrolontsteking kan genezen)


ben ik er nog steeds niet van overtuigd dat hoefkatrolontsteking kan genezen
Een hoefkatrolonsteking komt door over/verkeerde belasting dus zelf denk ik als je de oorzaak weghaald dat dan pas een genezing mogelijk is.
En in hoevere dat zal genezen hangt natuurlijk af van de schade die het gewricht heeft opgelopen.
Maar een beschadiging van het hoefkatrolgewricht wil ook niet zeggen dat een paard er nog pijn aan heeft!!
Meestal heeft een paard met hoefkatrolonsteking een irritatatie aan het gewricht en daardoor een onsteking en die gaan wel weg als je de oorzaak weghaald.
[/u]

NIEUWE PAARDJE OP DE FOTO viewtopic.php?f=53&t=456647&hilit=

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 20:48

Jippie schreef:
Het positieve van Antoine vind ik dat hij alle fouten bij de ruiter legt. En voor wat ik tot nu toe gezien heb ga ik daar voor de volle 100% in mee! 90% van de blessures zijn rijtechnisch en ontstaan door een tekortkoming van de ruiter.

Dat hij alles bij de ruiter neerlegd klopt ook niet helemaal.
Mijn paard is nog niet ingereden maar van nature heel scheef, was ik er mee gaan rijden had dit zeker problemen opgeleverd. Na overleg en longetraining met AdB kan ik nu door gerichte training kan ik nu verdere/toekomstige problemen verkomen.

NIEUWE PAARDJE OP DE FOTO viewtopic.php?f=53&t=456647&hilit=


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 52 bezoekers