Na heftig topic: AdB clinic (met Bokkers)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 22:02

Unity schreef:
Ik ge morgen lekker kijken!! issie in uden, doe wel een keer mee, maar heeft niet zo veel haast bij!!


Hoi,

Ik heb morgen les in Uden! Er was een plekje vrijgekomen om 11.00 uur en ik stond op de wachtlijst Haha!

Daarnaast ga ik de eerste week van augustus 6 dagen naar zijn stal in België om inderdaad elke dag 2x een uur les te hebben.
Zal wel een zwaar weekje worden!
En dan rij ik niet eens dressuurwedstrijden maar endurance met Don!

D.

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)


Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 13:24

Lovely schreef:
Waar het antoine de bodt betreft vind ik het prima dat hij zich als instructeur profileert. Ik heb er echter wel moeite mee dat hij mensen belooft dat hun paard geneest, ik heb daar echt moeite mee. Een afspraak bij het slachthuis staat niet voor niets en ik neem aan dat die beslissing gegrond genomen is, hoe kan het dan dat die grondigheid opeens verdwijnt waar meneer de bodt om de hoek komt zeilen???


Daar ben ik het niet met je eens!
Er gaan genoeg paarden naar de slacht omdat de eigenaar er het geld en de moeite niet voor over heeft om het paard de kans te geven om te genezen. Die kopen gewoon een nieuw paard en de 'oude' gaat maar naar de slacht.
Om die reden schakelen steeds meer verzekeringsmaatschappijen Antoine in. Ten eerste scheelt het hun weer geld Knipoog en daarnaast weten ze ook wel dat er met regelmaat een paard naar de slacht gestuurd wordt, terwijl dat niet nodig is.

Ik les inmiddels al weer een tijdje (met groot enthousiastme) bij Antoine en ik heb al heel wat 'slachtpaarden' in de les zien komen. Bij al die paarden was Antoine de laatste kans. Ik heb van die paarden en geen ééntje gezien die na de les nog steeds kreupel liep!

D.

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 13:41

Jos schreef:
ik ben western ruiter en ik ga zaterdag ook
volgens mij gaat er een wereld voor mij open. Haha!


Ik ben op mijn eerste les bij Antoine ook in mijn westernuitrusting verschenen. Van de toeschouwers kreeg ik veel commentaar. Zo van: Vindt Antoine het wel goed dat je met westernzadel en hoofdstel rijdt! Enne, kijk eens wat een dun bitje! Dat is toch dierenmishandeling.. (was gewoon een snafflebitje met koperinlage Haha! )

Antoine zelf zei inderdaad wel dat hij liever een hoofdstel met neusriem zag en een wat dikker bit, maar hij was toch blij verrast en tevreden over het uiteindelijke behaalde resultaat. Ik had hem van te voren gevraagd of het goed was dat ik daarmee kwam rijden en dat was geen probleem.

Moet wel zeggen dat ik sinds die les wel met mijn gewone hoofdstel met gecombineerde neusriem en gewone watertrens (met koper) rij en een veelzijdigheidszadel....
Als ik in het bos ga rijden doe ik nu mijn westernhoofdstel en western/endurancezadel op en als ik in de bak ga 'dressuren' rij ik dus met Engels tuigage.

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers