Na heftig topic: AdB clinic (met Bokkers)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 11:56

Ik zou best mee willen doen met Rocco. Lijkt me wel leuk. Moet ik me door voor telefonisch aanmelden?

Ieder moment dat ruiter en paard samen zijn hoort voor beide een genoegen te zijn.


Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 17:47

Ik kom ook! *LOL*
Met Rocco, ben heel benieuwd.
Ik heb net een nieuw zadel, en ben er nog niet aan gewend dus dat wordt nog lachen.

Ieder moment dat ruiter en paard samen zijn hoort voor beide een genoegen te zijn.

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 11:06

Rocco en ik zijn om 15.00 uur. Maar ik ben er al aan het begin. Ik wil alles zien!

Ieder moment dat ruiter en paard samen zijn hoort voor beide een genoegen te zijn.

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 09:12

shasta schreef:
Zou iemand die dag niet voor mij op film kunnen zetten, zou graag zien en horen wat er allemaal besproken word.


Ik wilde mijn fototoestel meenemen. Het is geen digi, dus het resultaat duurt even, maar toch beter dan niks.

Ieder moment dat ruiter en paard samen zijn hoort voor beide een genoegen te zijn.

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 20:16

Jos schreef:
ik ben western ruiter en ik ga zaterdag ook
volgens mij gaat er een wereld voor mij open. Haha!

Leuk, volgens mij komen er best veel bokkers. Ik denk trouwens ook dat ik veel ga leren.

Ieder moment dat ruiter en paard samen zijn hoort voor beide een genoegen te zijn.

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 19:46

Colinda"]
Er rijdt, voor zover doorgegeven & bekend, 2 bokkers mee....
[/quote]
Ik rijd mee, en dat mag iedereen weten! (Heb ik trouwens al eerder gezegd in deze topic)

[quote="youngster"]
wie neemt er allemaal een fototoestel en filmcamera mee (ikke zowiezo)..??
[/quote]
Ik neem in elk geval een fototoestel (niet digitaal, maar ik zal proberen het rolletje morgen helemaal vol te schieten) en ik probeer ook een filmcamera.

[quote="roos schreef:
Tja, weet niet. N.a.v. Sjuim's uitspraak dacht ik aan een uur of 9, maar als er voor de rest nog helemaal niet is om 09.00 uur is dan al aanwezig zijn ook een beetje ridicuul. Buitendat, dat scheelt drjacksel weer ritje in de bus om 7.30.....

Ik ben er om 9.00 uur...

Ieder moment dat ruiter en paard samen zijn hoort voor beide een genoegen te zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 14 bezoekers