stelling: er wordt te weinig springles gegeven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

JoT

Berichten: 4008
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 14:18

Ook op mijn manege wordt weinig springles gegeven, in ieder geval niet in mijn les. Best wel jammer eigenlijk, want ik vind het erg leuk. Vorig jaar, toen ik voor het ruiterbewijsexamen moest springen is het er in zeven lessen ingestampt. Niet echt ideaal dus, want soms had ik het idee dat het paard sprong en ik er toevallig op zat. Ik ben jammer genoeg gezakt voor het praktijkgedeelte (omdat ik doodnerveus was, maar ook op het springen ) dus dit jaar ga ik het weer opnieuw proberen. Omdat ik waarschijnlijk in de tussentijd geen springles krijg, moet ik dan bijna weer opnieuw beginnen. Toch snap ik het wel een beetje, want het is een heel gedoe om z'n hindernis op te zetten en weer op te ruimen. Mijn baas vertelde dat bij hem op de manege één keer in de zoveel tijd springlessen worden gegeven. Dat hoort gewoon bij de lessen en iedereen doet mee. Dat vind ik eigenlijk wel een goede oplossing. Zo leer je het tenminste, als je het bijna nooit doet is het elke keer weer wennen.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 bezoekers