Benen vooruit

Moderators: Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

The_Cat

Benen vooruit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-20 10:52

Ik kom eens horen of er iemand hier tips heeft (hoeft zelfs niet paard inclus te zijn :') ). Na jaren op mijn eigen paard gereden te hebben en met een dressuurzadel, was ik gisteren (mijn eigen paardje staat even non actief) eens voor de lol gaan lessen op een westernstal hier in de buurt. Super leuke les, maar die vrouw gaf na de les de opmerkingen dat mijn benen ver vooruit steken. Toen ik vroeger nog een veelzijdigheidszadel had, kreeg ik ook wel eens die opmerking dat mijn benen soms wat te ver naar voren waren dan leuk was. De dressuurzadel heeft dit opgelost voor mij met de wrongen, maar nu ik dus in een westernzadel zat, was dit terug. Herkent iemand dit en weet er iemand een oplossing voor? Moet ik meer men benen laten hangen of net aanspannen? Of komt het van ergens anders? Het grootste probleem is dat het voor mij 'natuurlijk aanvoelt'. Ik voel zelf niet dat mijn benen dus niet mooi in de lijn hangen maar dat ze wat naar voor zijn. Dus moest er iemand tips hebben of zelfs oefeningen, ik hoor het graag!

The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

The_Cat

Re: Benen vooruit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-20 13:13

Alvast bedankt voor het lange stuk te werken! Ik heb zo'n grote sport zitbal dus met die oefening die je daar zegt ga ik aan de slag! Tijd om die core terug in gang te zetten dus! Na het rijden gisteren dacht ik inderdaad ook al wel dat ik misschien te weinig spieren langs rugkant heb, want die heb ik het meest gevoelt gisteren :+

The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie