Wat is het bijzondere van Antoine de Bodt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:51

Wat nou goeroe, wat nou volgelingen?
Sorry, maar dit gaat weer hetzelfde als eerder en daar heeft niemand iets aan.
Iedere onzekere ruiter heeft toch instructie nodig? En als dan net Antoine in de buurt is en je paard en jij hebben er wat aan, dat is toch alleen goed?
Ik bedoel bij Antoine maakt het niet uit of je western, dressuur, spring of recreatief ruiter bent. Dat maakt hem veelzijdig.
Hoe het komt dat hij niet overal bekent is omdat er geen grote aanplak biljetten van Antoine rondhangen etc etc. En hij geeft clinics in Belgie, Nederland en Duitsland. Om dit te doen, stad en land afrijden, dagen van 8,30 tot 21,30, heeft hij zijn goedlopende manege in Belgie verkocht. Hij doet het omdat hij er plezier in heeft, zodra de lange dagen en het nooit thuis zijn zat is stopt hij! En ja hij rijdt in een mooie mercedes maar je moet toch goed zitten als je 5000km (gokje) per week rijd?
Maar goed laat iedereen in zijn waarde en als Antoine je inderdaad een stapje verder kan helpen dan moet je dat gewoon kunnen doen.
Zonder dat geteut van mensen die hem nog nooit IRL hebben bezig gezien.

Sorry dat ik zo fel ben maar iedere keer hetzelfde wordt ik een beetje zat!

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!


Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 23:08

het hoeft niet alleen te zijn als je paard hoefkatrol heeft hij laat je op een simpele manier dingen doen waar jezelf nogniet aan durft te denken. Een meisje bij ons op stal deed binnen halfuur schoudervoor met haar 4-jarige wat ze nog nooit voor elkaar had gekregen.

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 16:42


SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 11:20

Germie, je kunt je paard naar Antoine brengen als hij dan na een maand nog kreupel loopt dan hoef je niets te betalen!! Zo zeer is hij er van overtuigd dat het werkt!

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 12:46

Pipo"]
[quote="Desiree"][quote="Pipo schreef:
En hij zit niet op een lijn met adb, hij vind het namelijk de normaalste zaak van de wereld, het rechtrichten van het paard. En hij profileert zich niet als goeroe, zoals adb doet.
.


Dat is geen terechte beschuldiging. AdB profileert zich helemaal niet als goeroe. WAarom denk je dat? als mensen enthousiast op hem reageren kan hij daar toch niets aan doen?
Kun je je voorstellen hoe het voor iemand is om te horen te krijgen dat ze haar paard moet afmaken want er valt niets meer mee te doen? en dat zo iemand dan hoop krijgt in zo'n clinic dat ze heel dankbaar is?
[/quote]

Ik vind het heel terecht dat die mensen ineens zo blij zijn, maar wat ik niet terecht vind is dat ze hem dan als een goeroe neerzetten naar anderen, terwijl ze zelf al die jaren hebben zitten slapen tijdens de les, dat vind ik zo sneu.

De mensen die nu doen alsof hij supervernieuwend en fantastisch is, zijn voor mij toch heel fout bezig, waar heb je al die tijd dan gezeten? Zitten slapen?
[/quote]


Extreme duivel

Hou alstjeblieft een keer op met dat gedoe over goeroe dit en goeroe dat.

Die man probeert serieus zijn vak te beoefenen en mensen te helpen en daar slaagt hij goed in.

En dat hij zijn zakken vult lees ik ook bij iedereen tussen de regels door?? Er zijn hier zat mensen die meer betalen voor hun les dan die €50.00 van Antoine !!!

Dus als je bij Antoine geweest ben kom dan nog maar een keertje terug met je ontzettend wijze woorden. En haal zelf je oogkleppen af! Gaaaap



[edit]beetje veel smiley's[/edit]

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 15:51

Lovely, weer een duidelijk punt dat je hem nog nooit gezien. AdB werkt dus zeker absoluut wel van achter naar voor! Eerst moet je paard voorwaarts wezen en dan vanuit de contrastelling die je vraagt is het de bedoeling dan je paard daarop reageert door in de ontspanning te komen!

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 16:59

Ik zou dus ook geen paard kopen met 3-en en 4-en die zou ik echt wel laten staan!

Maar als we het aanbiddingsgehalte aan de kant laten liggen, want dat is een emotionele(of hoe je het wilt noemen) gebeurtenis.
En je kijkt naar hoe je paard er op reageert dan is dat toch het belangrijkste. Of je paard nou HKO heeft of niet?

Ik heb ook nog nooit les gehad van Antoine hij komt bij ons op stal en ik heb een heel weekend aan de bakrand gezeten alleen luisteren.
Mijn Pablo is veel te veel op de binnenhand gereden en snapt de contrastelling nog niet eens dus hem ben ik aan het trainen met de dubbele longe om hem soepeler te maken en dat hij het gaat snappen. En dan zie ik wel ik weer verder!!!

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 bezoekers