Paard staakt en dreigt met steigeren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Paard staakt en dreigt met steigeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 11:29

Je hebt je vorige paard ingeruild voor deze... maar dit is overduidelijk niet de juiste match.. Er zijn hier veel goede tips gegeven, hoop van harte dat je er iets mee doet. Je hebt een fantastisch paard onder je reet maar die doet niet alles vanzelf ;) zonde van de kwaliteiten van het paard als je niet ook jezelf goed verbeterd!

Een koude trui, is geen goede trui.


Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 16:52

Ik vernam dat er deze zomer eventueel weer een instructie week op je planning staat. dit is natuurlijk nog een aantal maandjes weg, en ik hoop van harte dat Char nu beter gaat lopen! maar alsjeblieft, word niet té ambitieus als er een stapje in de goede richting js gezet
Laatst bijgewerkt door Trui op 02-12-19 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Een koude trui, is geen goede trui.


Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Paard staakt en dreigt met steigeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 23:12

je kon het niet meer afzeggen? of je kon het niet meer afzeggen zodat je je geld terug kreeg? Wie weet was het gruwelijk fout gegaan en was je duizenden DA kosten nu tegemoet gegaan... alleen omdat je die par tientjes niet kwijt wilde

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Paard staakt en dreigt met steigeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 12:22

Ik ben ook wel benieuwd, weet niet wat het hele ‘plan’ was.
Ik hoop van harte dat darkadia al langs is geweest, omdat ik al weer foto’s voorbij zag komen dat TS gister een springwedstrijd heeft gereden.. :=

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 11:11

Ketly schreef:
Wat een vreselijke reacties weer. TS doet het ook nooit goed. Als meisje van 15 wist ik ook niet wat er allemaal mis kon zijn met een paard en wat de beste beslissing zou zijn.


Is het dan fout om ‘als ze het niet weet’ het tegen haar te zeggen zodat ze t leert? nee toch? ik lees alleen maar goede bedoelingen in het ‘misschien is dit paard beter af in de hemel’

Prima dat ze t misschien uit zichzelf nog niet weet. Maar als we haar dan wat willen uitleggen zodat ze t wel gaat weten is het gelijk fout?

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Paard staakt en dreigt met steigeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 00:09

Ik lees zo even snel dat rust en revalidatie advies is van de meesten.
Als Char dus voor onbepaalde tijd lekker dr eigen ding moet doen ergens op een weitje heeft TS toch tijd om een krantenwijk te nemen/ bij. de hema te gaan werken weet ik veel om bepaalde dingen (gedeeltelijk) te bekostigen?

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Paard staakt en dreigt met steigeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 22:09

Zoals hier boven gezegd word, wat heb je aan een week proef? paard is dan nog niet eens gewend, en dan moet je al beslissen of je dr wilt houden?

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Paard staakt en dreigt met steigeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 09:31

Ik zou ook zeggen; bij veel twijfel niet doen. maar ik lees ook wel twijfels over dingen die aangeleerd kunnen worden, zoals t stilstaan en de conditie. Of wil je een paard kopen wat al helemaal alles kan waar je bij wijze van spreken volgende week al mee op wedstrijd wil?

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Paard staakt en dreigt met steigeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 08:53

Kimberly alsjeblieft zeg, snap je zelf na al deze goed bedoelde adviezen echt niet dat er iets niet klopt? Ik ben zelf ook van jouw leeftijd dus ‘ze is nog jong’ wil ik niet horen als reactie op dit bericht.
zoals hierboven genoemd klinkt het allemaal een beetje raar, dat je Char door blessure terug naar de handelaar doet, en je een paard met blessure weer mee
neemt?!? Probeer hier nou eens niet vanuit je zelf naar te kijken ookal is dat moeilijk.
Jullie worden nu verantwoordelijk voor het been van dat nieuwe beestje, waarom?!? en waarom ga je er dan in godsnaam op springen?

Een koude trui, is geen goede trui.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers