Sedalin voor het berijden van groen paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 14:21

Nou nou, een stapje terug doen is denk ik toch niet persee nodig. Dus een paard dat bokt is er nog niet aan toe. Tja, dat kan natuurlijk maar op sommige moet je dan nooit stappen.
3,5 is een mooie leeftijd.
Verdoven is een slecht idee. Enfin, dat is hier boven al tig x gezegd. Veel geduld, rust, belonen en consequent zijn.
Ik zou zeggen; ik kom je helpen maar ik rij geen jonge paarden meer in. Misschien is er in je omgeving wel iemand die je kan helpen of toch iemand van Bokt?


chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 23:19

Nou, er wordt hier lekker omgesprongen met dat paardje en lekker over gepraat. Als je nou eerst eens het vertrouwen terug leert te winnen, zou dat niet een optie zijn? Want dat mist ze blijkbaar? of niet? Consequent zijn is misschien ook een optie, alhoewel ik weet dat daar nogal eens een gebrek in is in de paardenwereld. Trouwens respect voor het dier waar je mee werkt, daar mist het nog meer aan!
Net als Kawa, hou ik niet van dat Voest gedoe enz. dat moet gewoon sowieso al in je zitten.
Maar Sedalin zou ik al helemaal niet gebruiken, kunnen nare ongelukken van komen.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 bezoekers