"Alternatief" dressuur verbeteren

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 16:26

Achter het idee 'les' via een boek sta ik niet zo. De zaken waar ik nu tegenaan loop in mijn les heb ik daar namelijk nog nooit in zien staan. Het komt gewoon ontzettend nauw en bij een boek is het toch allemaal in zn algemeenheid. Boeken als theoretische basis is natuurlijk wel weer goed!

Ik denk dat, bij gebrek aan de mogelijkheid tot reallife lessen, wekelijks videos sturen en daar feedback op krijgen wel kan werken. Maar dat lijkt me nog steeds een stuk inefficienter omdat je niet direct iets kan aanpassen (en mogelijk direct tegen een nieuw probleem aanloopt).

Het ligt er misschien ook wel aan in welke fase je van een training bent en hoe ervaren je zelf bent. Ik ben nu ontzettend aan het finetunen in de training en een instructeur zou dan wel echt een goed filmpje moeten krijgen om deze mate van detail goed te kunnen zien. Ik ben niet eerder op dit niveau geweest dus ik heb niet aan 1 woord genoeg zeg maar, terwijl voor iets wat ik eerder al heb beheerst wel aan 1 woord genoeg heb want dan weet ik meteen wat ik moet aanpassen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie