Heet paard en gevoelig voor het been

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Change3x

Re: Heet paard en gevoelig voor het been

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 15:52

Misschien kun je even een filmpje plaatsen? Nu is het lastig beoordelen en helpen.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 11:34

Voor zover er van een momentopname te beoordelen valt, zou ik niet zeggen dat je er heel ervaren uit ziet.

Je zit in elkaar gekropen waardoor je niet anders kunt dan jezelf zo aanspannen dat je je schouders en armen vasthoudt, je steekt je benen af en paard loopt ook absoluut niet ontspannen. Het hele plaatje ziet er gespannen uit.

Dit is wat ik vanaf deze foto kan zien, maar het is natuurlijk een moment opname. :)

Ik zou echt goed les gaan nemen, en dan niet een manege les maar een privé les van een mega ervaren instructeur die jou kan helpen.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 18:00

Ik vind het zo grappig als mensen zichzelf springruiter noemen als ze nog helemaal niet toe zijn aan springen (sorry TS ;) )

Je hebt een hoop goede tips gekregen, doe er wat mee: het probleem oplossen begint echt bij jezelf.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 12:13

Als je zadel dan zo verkeerd lag zou ik er ook een goede osteopaat bijhalen, die rug zit dan zeker ook goed vast. ;)

Heb je inmiddels al geïnformeerd bij een goede instructeur?

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 09:07

Niemand kan vanaf deze foto’s beoordelen dat je zadel slecht ligt TS! Dat is gewoon iets om te hebben om te zeiken.

Je beugels mogen wel 2 gaatjes langer voor een mooier plaatje en dan zul je ook iets meer voorin het zadel gaan zitten, maar het hele plaatje is al een hele vooruitgang! Goed bezig.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 09:15

Ik ga er maar even vanuit dat TS een goede zadelmaker heeft en dat je vanaf een foto niet alles beoordelen kan. :)

Edit; dat ze teveel achterin het zadel zit klopt! Maar je zou eigenlijk een filmpje moeten hebben voordat je het echt beoordelen kan.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 09:24

Dan spijt me het dat je mijn post respectloos vindt, dit was namelijk echt niet zo bedoeld. ;)

Met een filmpje kun je overigens veel meer en beter beoordelen dan een paar foto’s.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie