Vriendinnen die het niet snappen....

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nootmeister
Berichten: 3
Geregistreerd: 07-07-05

Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-05 15:45

Hallo ik ben nieuw hier op Bokt, ik ben 9 jaar en op zoek naar een paar leuke paardenvriendinnen, want mijn vriendinnen op school snappen niet dat ik heel graag paardrij. Ik heb mijn eigen pony hij heet Nootje en hij is heel goed in dressuur. Voor een wedstrijd ga ik vaak nog wat extra lessen en mijn vriendinnen denken dan dat de pony belangrijker is dan dat zij zijn (vind ik ook!) maar soms is het wel jammer dat ze niet kunnen begrijpen hoe het voelt om een pony te hebben en lekker met hem aan het werk te zijn. Herkennen jullie dit?


Mandy__

Berichten: 152
Geregistreerd: 23-03-05
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 15:51

Hay...

Voeg mij maar toe op msn hoor als je die hebt Vast wel toch??
Nikki_4evaah@hotmail.com

Zo`n gevoel heb ik oowk wel eens het is op zich wel jammer maar niks aan te doen!!


Groetjes Mandy

Lovers Elisa, mijn mooie meisje sinds 10/02/'07 Lovers
Nick mijn mooie jongen sinds 02/11/`08
Elisa uitgerekend 6 mei 2009

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 15:55

Ik ben dan wel wat ouder dan jij , maar ik snap het wel hoor.
Ik heb een aantal vriendinnen mét paarden en zij snappen het hele gebeuren er omheen natuurlijk wel .
De vriendinnen zónder paarden, snappen ook niet veel van mijn "paardengekte" en ze snappen er al helemaal geen hout van, dat wij ons mooie huis gaan verlaten, voor een huis waar de paarden bij kunnen staan. (Dát huis is overgens nóg veel mooier .)
Tja, met m´n paardenvriendinnen praat ik over paarden, met de rest over alles, behalve paarden .

Misschien kan jij ook wel een vriendin(nen) op de manege vinden en met de andere meiden gewoon niet over paarden kletsen ?!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

faxa

Berichten: 2173
Geregistreerd: 28-02-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 20:15

k ben ook iets ouder dan jij maar k heb het soms. als k les heb en dus meteen na school naar huis moet dan gaan ze wel zo van ja toe nou ga mee hier heen en bel je les af enzo.. maar de meeste begrijpe me wel dat k zo veel van mn pony hou

Er zijn geen paarden die op een ezel rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden.

moonie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 03-04-05

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 20:21

mijn vriedine berijpen het gelukkig wel al worden ze afenteo wel gek er van dat ik heel de dag over paarden praat mijn mag je ook gerust toevoegen hoor mijne is kimansmes@hotmail.com

Sani

Berichten: 27357
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 21:43

Ik heb het pcies zo, ook al ben ik ook iets ouder..
Toen ik nog paardreed en elke ochtend op zaterdag er vroeg uitmoest voor de les, vonden een aantal vrienden van me mij ook aardig gestoord.. Vooral omdat ik altijd op vrijdagavond uitging

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Pops

Berichten: 2649
Geregistreerd: 28-10-03

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 00:22

Ik snap wat je bedoelt, de meeste mensen bij mij op school snappen dat niet... Dus dan praat ik er ook niet meer over, in het begin deed ik dit wel nog eens maar dan bekijken ze mij maar raar .. dusja niets van aantrekken Buiten school heb ik gelukkig ook vriendinnen in de manège en met hen kun je echt over alles praten, over paarden en over de dingen waar je over praat met je schoolvriendinnen.
Ik ben nu veel beter bevriend met enkele jongens uit mijn wijk... En die snappen het blijkbaar beter.. Best wel raar, soms komen ze zelf naar de manège ofzo, gewoon omdat ze weten dat ik daar best vaak te vinden ben, maar met hen praat ik ook niet echt over paarden.. Soms wel eens maar toch niet vaak.

Cuddle

Berichten: 625
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Hoofddorp

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 10:38

Ik heb het dan niet met mijn vriendinnen maar wel een beetje met mijn vriend. Hij trekt ook af en toe zijn wenkbrauw op zal ik tegen hem zeg " vanavond ga ik rijden hoor" .

Je zal het denk ik altijd wel houden dat mensen ( die niet in de paarden wereld zitten) het niet begrijpen dat de paarden voor ons zo belangrijk zijn!

Kon ik je maar bij me houden, gekke Abraatje.. Ik zal je ZO ontzettend missen!!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 12:02

Ik heb ook zat vriendinnen die er niets van snappen, en niet weten wat ik nu in 'die beesten' zie, en waarom ik er al mijn vrije tijd in stop. Tja, jammer dat ze het niet snappen, maar ik zit er niet mee.

Ik heb zat paarden vriendinnen waarmee ik over de paarden kan praten, en daarnaast heb ik gewone vriendinnen waar ik mee over andere dingen praat

justmiej2
Berichten: 30
Geregistreerd: 07-07-05

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 14:02

ja dat heb ik ook ze willen dat we altijd iets samen gaan doen als winkelen en dat ik dan op tijd terug moet zijn voor mijn pony snappen ze niet ze denken dat kan later ook wel!
ik heb er voor gekozen dus gaat ze ook voor!

horses
Berichten: 111
Geregistreerd: 10-03-05
Woonplaats: maaseik

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 15:48


Ik zoek een woord...een woord dat niemand kent...een woord dat zeggen wil dat jij de liefste bent Yannick ymmttwtm!!

Jeniffer and ramiro--> love you 4-ever -->you are my everything

secricible

Berichten: 25693
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 22:04


"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

ppl0026

Berichten: 1025
Geregistreerd: 23-04-04

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 12:19

Mijn vriendinnen begrijpen het wel, maar ik vermijd het onderwerp paarden eigenlijk altijd, want ik wil niet overkomen als paardenfreak en het boeit ze toch niks. Soms zeggen ze wel: "Waarom heb je dat beest?!" of "Ga eens een keer niet naar je paard!!" pfft echt zo irritant

..

nicole_hetty

Berichten: 1874
Geregistreerd: 08-07-05
Woonplaats: Gerkesklooster

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 13:14

hoi ik ben hier ook nieuw. de meeste van mijn vriendinnen snappen het ook niet hoor, en ze vinden het ook altijd gek als ik zeg dat ik het hele weekend bij de paarden ben geweest. maar ze doen er gelukkig niet altijd moeilijk over. en als ze dat wel doen zeg ik gewoon dat het mijn keuze is en niet de van hun en dan houden ze meestal wel op. mijn msn is nicole_iris_ilaska@hotmail.com

sorry voor alle spel fouten Dyslexie
Vernieuwde site met het nieuwe aanbod!
www.paarden2ehands.webklik.nl

Anoniem

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 09:06

Ik heb vriendinnen die in de paardensport zitten, die zijn net als ik veel met paarden bezig, en ik heb ze die niks met paarden hebben. Die vinden het ''stomme beesten'', niks aan .. Terwijl ze zelf de hele dag achter de computer hangen":(
Gewoon niet op reageren en blijf ze vooral leuk vinden!! Want paarden zijn het helemaal !!

Littll_Miie
Berichten: 10
Geregistreerd: 14-07-05

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 14:03

Mijn vriendinnen Snappen het wel .. alleen het is wel zo van ..
" ja kan je het niet een keertje afzeggen " dat vind ik wel vervelend ..
Maarjaa ik heb ook "paardrijvriendinnen" Dus bij hun heb ik er geen last van ..


jeujhhhhh Vakantiieee !!!

karton
Berichten: 5139
Geregistreerd: 11-08-04

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 19:17

Nee, geen last van.
Maar de meeste hebben zelf een eigen paard. De andere die geen eigen paard hebben, hebben zelf ook een hobby.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 19:44

Op wedstrijden kom je vanzelf meiden tegen, die je vriendinnen worden. Dan krijg je 2 soorten vriendinnen; 1 waarmee je het alleen maar over je pony hebt en de andere waarmee je over jongens kletst

marle_sheila

Berichten: 780
Geregistreerd: 14-07-05
Woonplaats: Groningen

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 20:50

ja ik ken het wel.. vooral op de basisschool. mijn vriendinnen vonden het maar stomme beesten en begonnen te zeuren als ik eens over paarden begon 'hou daar nu 's over op! zo intressant is dat toch niet?' nou dat vond ik dus wel! en zelf praten ze de hele tijd maar over hockey, jongens en kleding. ach ja.. dat was niet altijd leuk nee. maar op de middelbare school begrijpen mijn vriendinnen me en ze vinden het niet erg als ik een tijdje over paarden praat, zolang ik ook nog maar over andere dingen praat vorig jaar kreeg ik een verzorgpony maar daar mocht ik ineens niet meer komen en nu heb ik een hele lieve andere half arabier, sheila. bij die verzorgpony's en op de manege heb ik een aantal vriendinnen gemaakt die ook van paarden houden.. daar kan ik natuurlijk urenlang mee over paarden praten! noujah.. als je wilt mag je me toevoegen op msn maar ga dan maar even naar mijn site en zet een berichtje in het gastenboek. anders staat mijn adres hier altijd op en dat heb ik liever niet. www.imonline.nl/Marle

-xx- Marle

Whatever kind of riding you are practicing, you will need a dream,
Just to give your daily life sense...


http://www.savemywardrobe.wordpress.com - mijn fashion weblog :)

Astridhorse

Berichten: 1087
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Amstelveen

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 20:56

verschrikkelijk.
vorig jaar was ik vaak paarden aan het tekenen enzo maar nu niet meer die jongens vooral snappe dr egt niks van.
ik doe nu op school egt niks aan paarden maar ze hebben het er nog over
en 1 meisje heeft het de hele tijd over paarden dit en dat en daar hebben ze nix mee
nouja, dat ze me paard noemen vind ik geen belediging meer

Paardrijden is niet je paard klein krijgen, maar samen groot worden.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 21:00

ik heb ook weinig vrienden buiten het paardenwereldje, de paarden zijn voor mij zo belangrijk, dat ik vriendschappen met niet-paardenliefhebbers vaak vrij oppervlakking vind, en ik laat die dan vaak ook wat verslonzen.
Ik ga momenteel ontzettend veel om met een groepje ruiters, waarvan de jongsten 10 jaar jonger zijn dan ik, maar bij hen heb ik wel het gevoel dat ik helemaal mezelf kan zijn, en mn verhaal kwijt kan.

pline
Berichten: 23
Geregistreerd: 11-07-05
Woonplaats: nijkerk

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 18:17

ook ik heb vriendinnen met paarden, en vriendinnen zonder. vroeger had ik het er weleens moeilijk mee, vriendinnen zonder paarden snappen het vaak niet dat ik op zaterdag op wedstrijd moet en dan s'avonds te moe ben om uit te gaan. ik had dan altijd het gevoel dat ik vanalles miste. maar over het algemeen valt t wel mee, ik mijdt t onderwerp paarden gewoon als ik bij ze ben, en ze weten dat t belangrijk voor me is. maar met meiden die net als ik ook een paard hebben is t natuurlijk altijd makkelijker!

L1 +9..!

Eva_
Berichten: 6698
Geregistreerd: 23-05-04

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 21:42

Ik heb hetzelfde probleem, negeer het maar voort gewoon. Heb een goede vriendin met eigen paard, waar ik al die dingetjes aan vertel..
Afentoe vind ik het wel erg, dat we eigenlijk geen interesses delen kunnen..
Zitten ze allemaal zo;
Ja wat heeft dat voor nut, je wordt toch niet moe, het paard wordt toch moe etc.
Daar heb ik dus een hekel aan! Ze denken dat het paard vanzelf al het werk doet en dat jij een beetje op je gat kan zitten

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Re: Vriendinnen die het niet snappen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 21:56

bobbielover --> dat heb ik ookal zoooo vaak aangehoort alleen niet van mn vriendinnen (ik heb alleen maar vriendinnen die van paarden houden )
Maare meis, zoek gewoon de aardigste uit, neem die eens mee naar je paardje en zorg ervoor dat zij ook paardengek wordt en dan heb je een leuke vriendin om mee over paarden te kletsen
Lukt dat niet kun je altijd nog op de manege rond kijken he

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers